Followers

Thursday, March 4, 2010

Warong Kita

Masih ada urusan di area Sri Petaling tengahari tadi. Akhirnya SETEL jua! Pheww...*kesat peloh*

Kali ni kami bersiaran langsung makan di warong sahaja. Asek-asek nak makan kat tempat sejuk je kan so sekali sekala kita berpanas la plak ye.

Amboii tak sabar-sabar mak dan anak dara ni nak melantak. Ye ye saya tahu, kamu kepanasan!

Taadaaa.... Ini lah warung tempat kitorang melantak. Ater kawasan situ kan banyak chinese food. Malay food memang payah sket nak cari. So terjumpa yang satu ini, jadi lah kan untuk mengisi pewot.

Perghhhh panas yang amat!

Tengok dia itu, walau kepanasan tatap pewot musti kasi isi dulu.

Dapat pulak menghilangkan dahaga di waktu panas terik. Perghhh syorga!!

Nasi goreng kampung sama sirap limau. Sape kata makan kat warung x sedap. Nampak je mcm tu tapi makanan nya fuh tip top. Marbeles!!

Ye ye saya mmg tengah kelaparan jua kehausan.
Kami makan dulu ye.
Bismillahirohamnirohim...

Nota Jemari: burlpp... alhamdulilah. Kekenyangan hingga kini..

2 comments:

ch@ said...

sampai kelabu gmbo, tu gmbo kakRet ke yg kelabu tu? kelabu ke, jerebu?

AKO said...

psst gambar tu memang sajo dikelabu asap kan.. hahahaa :-D

ater bughok bebenor teman melantak.. :-D