Showing posts from May, 2010Show all
Jom main teka-teka

Cuba kowang teka, apa kah bende ini? Ako soh teka makanan tu ek bukan gambar mamat tu.. *wink* Klu: ia sejenis makanan ps: owang sebelah ako, jangan nak gatal2 teka!! Nota Jemari : Dapat teka, kowang memang bijak pandai

Persamaan, sengaja atau kebetulan??

Dok belek-belek kad memasing... dan tetiba terperasan persamaan antara kami. Kad-kad sogo, tarikh mati nya adalah dalam bulan 5, 2012. Manakala lesen kami plak mati pada tarikh yang sama juga iaitu 25 May 2010. Adakah ini surat…

Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia Pernahkah kau bermimpi seketika Berada di tempat ku Membayangkan pahit manis berlaku Tak siapa yang tahu Mungkin nanti kau jua merasakan Berdepan dengan kata menyesatkan Tak kan ku melupaka…

Andainya ada di antara kita nanti Berubah hala serta memungkiri janji Jangan ada benci Suka dan duka dilalui Jadikan kenangan di sudut hati ( 2 ) Andainya cita-cita tidak kesampaian Ikatan murni terputus di pertengahan J…

JASM Staff Day 2010: Final Part

Akhirnya dah nak abesh pun sesi team-building nih. Sedih plak hahhaa poyo la kan walau sesi kali ni tak seBEST masa kat Trolak dua tahun lepas tapi ok la daripada takde langsung. Hari terakhir, masih ada aktiviti yang kami kena …

Terjawab sudah... Bunyi bising-bising kat atas bunbung umah sah dan konpom memang bunyi MUSANG. Giurlppp... taaaakooottttt!! Sahih, adik ako balik umah memalam dia terserempak ngan musang dok berlari-lari masuk dalam atap uma…

JASM Staff Day 2010: Part 3

Methodology . Aktiviti kali ni memerlukan kekuatan dan semangat berkumpulan yang tinggi. Kowang pernah main spider web ? Ha... itu lah kami kena lakukan dalam aktiviti yang satu nih. Setiap satu lobang dibahagian bawah sekali …

JASM Staff Day 2010 - Part 2

Petang yang nyaman.. Ok jom sambung lagi. Kali ni aktiviti 'team trust '.. Dah ala-ala bunyi cam 'thin crust' plak. Ishh.... asek ingat makan je ako nih. nehi..nehi... Game ni memula memerlukan hanya 3 orang…

20 Tahun mendatang

Perghh.....!! Jenguk-jenguk kat blog ch@ ... cam tertarek nak try. So ako pun cuba-cuba la.. Nah... camni ghopenya wajah kesayangan hamba 20 tahun akan datang.. Phewwiitt 20 tahun akan datang konpom dah 52 .. Wah menten muda j…

JASM Staff Day 2010 - Part 1

Yuhuu... i'm back!! Ye ye penat masa team building masih terasa lagi. Dat's why la mood nak menghapdet cam merundum sket. Apatah lagi nak berjalan sana sini jenguk kengkawan. Ampun dan maaf dipinta andai kehilangan di…