Followers

Sunday, May 2, 2010

Camni la OWANG BUJANG

Dalam seminggu nih, rutin makanan ako, tak McD, Dominos. Tak Dominos, ako order mcD.. alahaaii tu nama nya makanan cepat dan ringkas buat owang bujang yang malas cam ako. Muhahahaa.... siyes ako ni klu dah memerap kat umah, maka mmg konpom la ako malas nak masak. Ditambah plak ako dok sowang-sowang maka makanan yang senang dan cepat untuk dihadam ke dalam pewot adalah seperti dalam gambar. 

Sebab tu memang klu kat opis kowang ajak ako makan fast food, adehh awal2 lagi ako REJECT!! Sebab fast food adalah rutin makanan ako di waktu ujung minggu dan waktu cuti ako. 

wish klu ada owang tolong masakkan ... ermm..

Nota Jemari: kekadang rindu gak masakan MAK... hurmm

7 comments:

Mr Kamikaze said...

Biasalah org bujang kan...

AKO said...

yeezaa.. ;-)

normal life kan..

ch@ said...

hahahha...org bjg mmg ringkas. dah kawen, hjg mggu hari masak², mcm² menu :D

Kasawari said...

cepat2 la kawin ret.. nanti suami ko masakkan utk ko.. ha ha

AKO said...

ch@,
erkkk klu rajin, bujang ke dah kawen tatap sama... NI sbb tahap keMALASan yang tinggi tu yg jadi org bujang camtu

kasawari,
hahahah klu suami ako reti masak... kang x pasal2 kedai mamak juga dicarinya haha

Anonymous said...

isshhh.. apa ni? masak la weh.. masakkkk! jgn 0rder!!! hehehe.

akuFARA? :)

AKO said...

klu ko tolong masakan, alangkah bahagia nya idop ako eii hahahaha