Camni la OWANG BUJANG

Dalam seminggu nih, rutin makanan ako, tak McD, Dominos. Tak Dominos, ako order mcD.. alahaaii tu nama nya makanan cepat dan ringkas buat owang bujang yang malas cam ako. Muhahahaa.... siyes ako ni klu dah memerap kat umah, maka mmg konpom la ako malas nak masak. Ditambah plak ako dok sowang-sowang maka makanan yang senang dan cepat untuk dihadam ke dalam pewot adalah seperti dalam gambar. 

Sebab tu memang klu kat opis kowang ajak ako makan fast food, adehh awal2 lagi ako REJECT!! Sebab fast food adalah rutin makanan ako di waktu ujung minggu dan waktu cuti ako. 

wish klu ada owang tolong masakkan ... ermm..

Nota Jemari: kekadang rindu gak masakan MAK... hurmm
Share:

7 comments:

  1. yeezaa.. ;-)

    normal life kan..

    ReplyDelete
  2. hahahha...org bjg mmg ringkas. dah kawen, hjg mggu hari masak², mcm² menu :D

    ReplyDelete
  3. cepat2 la kawin ret.. nanti suami ko masakkan utk ko.. ha ha

    ReplyDelete
  4. ch@,
    erkkk klu rajin, bujang ke dah kawen tatap sama... NI sbb tahap keMALASan yang tinggi tu yg jadi org bujang camtu

    kasawari,
    hahahah klu suami ako reti masak... kang x pasal2 kedai mamak juga dicarinya haha

    ReplyDelete
  5. isshhh.. apa ni? masak la weh.. masakkkk! jgn 0rder!!! hehehe.

    akuFARA? :)

    ReplyDelete
  6. klu ko tolong masakan, alangkah bahagia nya idop ako eii hahahaha

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.