Jom main teka-teka

Cuba kowang teka, apa kah bende ini?
Ako soh teka makanan tu ek bukan gambar mamat tu.. *wink*

Klu: ia sejenis makanan

ps: owang sebelah ako, jangan nak gatal2 teka!!

Nota Jemari: Dapat teka, kowang memang bijak pandai
Share:

19 comments:

  1. tettt...
    terima kasih mencuba..

    ReplyDelete
  2. kuih gunting kut..heheheh mcm sedap jer

    ReplyDelete
  3. kuih gunting?

    sri

    ReplyDelete
  4. ana,
    jangan cepat putus asa ye, bole cuba lagi!

    ReplyDelete
  5. Sri,
    minta maaf, jawapan anda salah.. ;-)

    ReplyDelete
  6. guava kering ?

    top 10 BEST VACATION PHOTO by mekchu dah keluar.. check it out!!

    ReplyDelete
  7. macam asam yg ada kayu warna kuning tu je kakRet. ada jugak yg warna merah.

    ReplyDelete
  8. mekcu,
    nope salah juga

    ch@,
    cuba lagi ye dik :p

    ReplyDelete
  9. jajan tu org Johor je yg panggil tok :p bila nak bg tau jwpnnya ni kakRet??? :)

    ReplyDelete
  10. jap ek, nnt kita bagi jawapan... ;-)

    ReplyDelete
  11. kerepek cam keropok tu
    rangup2..kan kan kan..erk........

    ReplyDelete
  12. salah Ila.. sila tgk jawapan kat atas..ret mmg saja tak bagi Farihah jawab..dia mmg dengki..tak mau bg hadiah kat farihah. huhuhu

    ReplyDelete
  13. oitt makcik,
    sah2 ko dah tahu jawapannya.. cisss!!!!

    takde nya ako nak bagi hadiah.. tgh pokai :p

    ReplyDelete
  14. kuih gunting deva yek.....

    ReplyDelete
  15. ila,
    laaaa kan dah bagi jawapan kat atas entry nih.. *wink*

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.