Monday, May 31, 2010

Jom main teka-teka

Cuba kowang teka, apa kah bende ini?
Ako soh teka makanan tu ek bukan gambar mamat tu.. *wink*

Klu: ia sejenis makanan

ps: owang sebelah ako, jangan nak gatal2 teka!!

Nota Jemari: Dapat teka, kowang memang bijak pandai

19 comments:

  1. tettt...
    terima kasih mencuba..

    ReplyDelete
  2. kuih gunting kut..heheheh mcm sedap jer

    ReplyDelete
  3. kuih gunting?

    sri

    ReplyDelete
  4. ana,
    jangan cepat putus asa ye, bole cuba lagi!

    ReplyDelete
  5. Sri,
    minta maaf, jawapan anda salah.. ;-)

    ReplyDelete
  6. guava kering ?

    top 10 BEST VACATION PHOTO by mekchu dah keluar.. check it out!!

    ReplyDelete
  7. macam asam yg ada kayu warna kuning tu je kakRet. ada jugak yg warna merah.

    ReplyDelete
  8. mekcu,
    nope salah juga

    ch@,
    cuba lagi ye dik :p

    ReplyDelete
  9. jajan tu org Johor je yg panggil tok :p bila nak bg tau jwpnnya ni kakRet??? :)

    ReplyDelete
  10. jap ek, nnt kita bagi jawapan... ;-)

    ReplyDelete
  11. kerepek cam keropok tu
    rangup2..kan kan kan..erk........

    ReplyDelete
  12. salah Ila.. sila tgk jawapan kat atas..ret mmg saja tak bagi Farihah jawab..dia mmg dengki..tak mau bg hadiah kat farihah. huhuhu

    ReplyDelete
  13. oitt makcik,
    sah2 ko dah tahu jawapannya.. cisss!!!!

    takde nya ako nak bagi hadiah.. tgh pokai :p

    ReplyDelete
  14. kuih gunting deva yek.....

    ReplyDelete
  15. ila,
    laaaa kan dah bagi jawapan kat atas entry nih.. *wink*

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.