Followers

Monday, May 31, 2010

Jom main teka-teka

Cuba kowang teka, apa kah bende ini?
Ako soh teka makanan tu ek bukan gambar mamat tu.. *wink*

Klu: ia sejenis makanan

ps: owang sebelah ako, jangan nak gatal2 teka!!

Nota Jemari: Dapat teka, kowang memang bijak pandai

19 comments:

ch@ said...

daging kambing yg halus?

AKO @ retna said...

cuba lagi ye .. ;-)

.::WaNiE::. said...

mcm ikan bilis goreng jek :p

AKO @ retna said...

tettt...
terima kasih mencuba..

Anonymous said...

kuih gunting kut..heheheh mcm sedap jer

Anonymous said...

kuih gunting?

sri

AKO @ retna said...

ana,
jangan cepat putus asa ye, bole cuba lagi!

AKO @ retna said...

Sri,
minta maaf, jawapan anda salah.. ;-)

churalliya said...

guava kering ?

top 10 BEST VACATION PHOTO by mekchu dah keluar.. check it out!!

ch@ said...

macam asam yg ada kayu warna kuning tu je kakRet. ada jugak yg warna merah.

AKO @ retna said...

mekcu,
nope salah juga

ch@,
cuba lagi ye dik :p

TokNabe said...

jajan...... :)

ch@ said...

jajan tu org Johor je yg panggil tok :p bila nak bg tau jwpnnya ni kakRet??? :)

AKO @ retna said...

jap ek, nnt kita bagi jawapan... ;-)

s2m3r said...

kerepek cam keropok tu
rangup2..kan kan kan..erk........

akpfapaf said...

salah Ila.. sila tgk jawapan kat atas..ret mmg saja tak bagi Farihah jawab..dia mmg dengki..tak mau bg hadiah kat farihah. huhuhu

AKO @ retna said...

oitt makcik,
sah2 ko dah tahu jawapannya.. cisss!!!!

takde nya ako nak bagi hadiah.. tgh pokai :p

s2m3r said...

kuih gunting deva yek.....

AKO @ retna said...

ila,
laaaa kan dah bagi jawapan kat atas entry nih.. *wink*