Followers

Saturday, May 1, 2010

Korea Trip: FaceShop & Para-para SAKURA

Sempat la dibawanya kami ke FaceShop.
Owang-owang korea nih memang pentingkan kecantikkan luar dan dalam.
So tak heran la klu terdapat banyak kedai2 kecantikkan dan kedai menjual barang2 kosmetik. Salah satu kedai yang pemes kat sana adalah FaceShop. Klu tak silap ako ko leh jumpa kedai ni kat One Utama (New Wing) KL. Opkos la bila dah masuk Msia rege barang kosmetik nya akan lagi mahal berbanding klu ko beli direct kat korea. Tapi takkan semata2 nak gi sana tuk beli barang2 kecantikkan ni kan.

Tapi memang produk kecantikkan derang kelass dan bermutu tinggi.
Kowang yang suka bab2 kecantikkan ni patut mencuba k.

Ako mana le mampu nak beli barangan yang mahal so sekadar membeli face mask sahaja la. Tu je yang termampu ;-)

Ako lupa asal ako snap bangunan ni ek??? Oooo klu x silap tu kira macam twin tower derang la kat sana. Klu kita ada KLCC, derang plak. erkk apa ntah nama bangunan tu. Takde la tinggi mana pun kan tapi klu x silap bangunan kebanggaan derang juga la tu.

Its sakura blooming!!!
Wah suker!!!!
Cantek kan?!!!

Kiri kanan jalan boleh nampak bunga-bunga sakura tengah sakan berbunga. Cantekkk!! Tapikan bunga ni kalau tengok dari dekat ermm takde la menarek tapi bila dari kejauhan perghh memang lain dari yang lain. Yang kaler putih tu memang dah betul2 berbunga la pokok nya tu. Lebat sungguh, dan sebab lebat tu yg nampak indah jer dari jauh, kan?!!

Nota Jemari: tengok gambar je la ek...

4 comments:

.::WaNiE::. said...

eei cantiknyeee bunga2 tuuu

AKO said...

memang cantek klu tgk bila banyak2....

~ Ann ~ said...

woaaaaaaaawww bestnya!

AKO said...

hhehhehe yezzaa :)