,

Korea Trip: FaceShop & Para-para SAKURA

Sempat la dibawanya kami ke FaceShop.
Owang-owang korea nih memang pentingkan kecantikkan luar dan dalam.
So tak heran la klu terdapat banyak kedai2 kecantikkan dan kedai menjual barang2 kosmetik. Salah satu kedai yang pemes kat sana adalah FaceShop. Klu tak silap ako ko leh jumpa kedai ni kat One Utama (New Wing) KL. Opkos la bila dah masuk Msia rege barang kosmetik nya akan lagi mahal berbanding klu ko beli direct kat korea. Tapi takkan semata2 nak gi sana tuk beli barang2 kecantikkan ni kan.

Tapi memang produk kecantikkan derang kelass dan bermutu tinggi.
Kowang yang suka bab2 kecantikkan ni patut mencuba k.

Ako mana le mampu nak beli barangan yang mahal so sekadar membeli face mask sahaja la. Tu je yang termampu ;-)

Ako lupa asal ako snap bangunan ni ek??? Oooo klu x silap tu kira macam twin tower derang la kat sana. Klu kita ada KLCC, derang plak. erkk apa ntah nama bangunan tu. Takde la tinggi mana pun kan tapi klu x silap bangunan kebanggaan derang juga la tu.

Its sakura blooming!!!
Wah suker!!!!
Cantek kan?!!!

Kiri kanan jalan boleh nampak bunga-bunga sakura tengah sakan berbunga. Cantekkk!! Tapikan bunga ni kalau tengok dari dekat ermm takde la menarek tapi bila dari kejauhan perghh memang lain dari yang lain. Yang kaler putih tu memang dah betul2 berbunga la pokok nya tu. Lebat sungguh, dan sebab lebat tu yg nampak indah jer dari jauh, kan?!!

Nota Jemari: tengok gambar je la ek...
Share:

4 comments:

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.