Tuesday, May 11, 2010

Menaruh harapan

Semalam dapat surat dari LHDN..
Wah dah terbayang RM RM dalam kepala hotak..
Excited sangat sebab dapat 'durian runtuh'.
Tersenyum lebar sampai ke telinga *nampak no penipu kan*

tapi harapan ku musnah belaka tatkala membuka surat tersebut...

Ku sangka kan akan dapat cek lebihan dari LHDN..
Tapi tak pasal-pasal ako plak yang kena bayar pada mereka..
huwaaaaaaaaaaaaaaa menaruh harapan yang hancurr berderai sudah...

Huh!!
Seb baek la tak banyak yang kena bayar...
Pheww!!

Nota Jemari: Tahun lepas dapat duit, tahun ni kena bayar....

4 comments:

  1. sonot kalo dpt durian runtuhkan? tapi siapala yang mau bagi free² mcm tu :D

    ReplyDelete
  2. betul tu kan.. huhu sape la nak bagi 'durian runtuh' ni kan...

    pengat doghian mugkin la ramai leh bagi hahaa

    ReplyDelete
  3. kekekekekek..bayar bayar

    heheheheh sapa suruh pendapatan byk sangat..meh sedekah sini sikit ahahah

    ReplyDelete
  4. iskk iskk mana ada banyak daaa....

    cukup makan dan pakai je huhu :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.