Followers

Saturday, May 8, 2010

Perhimpunan Hari Pekerja 2010

Hari coti kena bangun awal..
Eeee x suker! Memang budget nak bangun awal tapi terlewat juga.
Sampai opis sumer orang tgh sibuk bekfes.
Tak sempat pun nak join melantak so terpaksa la hangkut makanan bekfes pegi ke mines.

Heeepiiii nya kowang!!
Eheh.... kaler peberet sape ni ek? 
Aiyo asal la tak kaler peberet ako ek??

Ngan diella....

Ngan kak een

Kontinjen BNM berkaler pepel.. aiyooo 

Acara dah mula start.. ermm PM datang jam 915 pagi..
Dengar nyanyi-nyanyi..
Dengar sana sini bersorak sakan...

Buhsan ke tu????

DIA berucap...
Tang GAJI sumer segar bugar..
Lepas tu dah tak dgr sangat isi butiran ucapan..
Biasa la kan...

Oiiitt bangunnnn!!!!!
Wah tetiba dah abesh acara...
Sekian... phewww seb baek tak sampai seharian duduk dalam dewan.

Walau kena join perhimpunan hari pekerja..
walau dengan rela hati...
walau tak best mana pun
TAPI

Yang pasti seronok sebab dapat cuti ganti 1 hari.
Dapat claim mileage.
Dapat baju FREE
dan dapat makan FREE....

Ok, ako nak qada' tido balik nih....

Nota Jemari: 'gud nite' sumer..kroh..krohh......zzz

8 comments:

.::WaNiE::. said...

waaa sempat tido hahaha

tengok gak tadi kat berita tapi xnampak pun BNM punye kontinjen

AKO said...

jauh dari pentas..... sadis sungguh...

miss hav0c said...

wah giler kepepelan akak2 ni..pewittt

AKO said...

hahaha... pepel pepel.. naik fening dibuatnya.. :p

ch@ said...

haahaa itu sisLin tak jeles kah??? harusla kan, baik jaga² kang hilang pulak baju pepel kakRet ni :D

AKO said...

ch@,
tu la kan... ghase nya cam aada ura2 ada owang nak colik baju pepel tu arr :p

zool said...

pegi gak kat sana.. tak jumpa pun

AKO said...

erkkk lor cane nk kenal sbb x nah kenal pun ngan zool ;)