Retnawati Mohd Yusof

Retnawati Mohd Yusof Saya dalam proses mengemaskini senarai kawan di FB. Jika anda mendapati tiada lagi dalam list fren saya, jangan marah kerna saya rasakan saya sudah jauh menyimpang dari tujuan sebenar saya berFB. Saya berFB adalah ingin mencari kengkawan lama yang sudah terputus hubungan lebih-lebih lagi kengkawan sekolah saya. Maka, bagi anda yang menjadi kawan opis saya, kawan pemBLOGan saya, harap maklum! Anda sumer masih saya jumpa di opis dan juga arena pemBLOGan, oleh itu anda mungkin akan saya lucutkan dari senarai saya di FB. Perlu diingat kan di sini, tiada unsur-unsur kebencian yang saya cuba cetuskan cuma saya rasa saya hanya perlukan ruang bersama kengkawan skolah dan kengkawan rapat sahaja. Moga tiada yang berkecil hati dengan kenyataan ini dan harap dapat menghormati pilihan yang saya buat. Dan yang pasti kengkawan opis saya dan juga kengkawan BLOG, anda sumer masih boleh mengikuti kisah harian saya di http://anakomak6.blogspot.com/. Sekian, terima kasih! *peace no war*



anakomak6.blogspot.com

Salam sumer kengkawan BLOG,

Ok malas dah nak citer panjang-panjang.
Memang ako tengah mengemaskini friend list dalam FB ako.
Bila dipikir-pikir balik tujuan ako berdaftar dengan FB hanya lah ingin mencari kengkawan lama yang dah terputus hubungan. Atau kengkawan yang jauh di mata yang ako sudah lost contact. Lebih specific lagi, kengkawan OPIS dan kengkawan yang di depan mata, awal2 ako cakap memang ako akan kluarkan dari senarai FB frens ako.

Seperti status ako sekarang, memang tiada unsur-unsur kebencian, permusuhan hatta menjauhkan diri dari kengkawan sumer. Cuma ako rasa sudah masa nya ako berbalik pada niat asal ako berFB. Bagi kowang yang sudah tiada dalam senarai kawan, kowang masih boleh mengikuti kisah harian ako di sini.

So pasni, buat kengkawan OPIS, pape mesej atau keperluan, kita berEMAIL or berSAMETIME saja la ye. Akhir kata, jangan ada benci! Peace no WAR!!

Nota Jemari: Ako suka kawan tapi kadang-kadang ako perlukan PRIVASI ;-)