,

"Duit raya takde ker, BOSS???"

Alaaa.... orang gomen pun dapat tau duit saguhati RM500...
Kita?? Ala takkan duit raya tuk kita takde tahun ni, boss????
huwaaaaaa meraung tak berlagu la gamaknya camni..
Teruss jatuh mood nak beraya..
Oiii macam la ko beraya sakan sangat kan?!!
ehehehe...

Ye la ye la walau ako kurang menyambut raya nih, tapi banyak tu hutang nak kena setel. Hahah atils ada 'duit raya' lebih bole la juga mengurangkan beban mana-mana yang patut, ye tak??!!

Tapi tapi tadi cam ura-ura dengar dapat la juga walau separuh bulan gaji jer..
Ermmm ha klu betul ada, alhadmulilah la kan..
Tak sabarnya nak tunggu pengumuman 'duit raya' ni...
Minta-minta la memang ada tahun ni..
fuh.. fuh.. ameennnnnnnnnnnnnn

Nota Jemari: Nak servis 'putih' tu yang palingg penting!
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.