Followers

Thursday, August 26, 2010

"Duit raya takde ker, BOSS???"

Alaaa.... orang gomen pun dapat tau duit saguhati RM500...
Kita?? Ala takkan duit raya tuk kita takde tahun ni, boss????
huwaaaaaa meraung tak berlagu la gamaknya camni..
Teruss jatuh mood nak beraya..
Oiii macam la ko beraya sakan sangat kan?!!
ehehehe...

Ye la ye la walau ako kurang menyambut raya nih, tapi banyak tu hutang nak kena setel. Hahah atils ada 'duit raya' lebih bole la juga mengurangkan beban mana-mana yang patut, ye tak??!!

Tapi tapi tadi cam ura-ura dengar dapat la juga walau separuh bulan gaji jer..
Ermmm ha klu betul ada, alhadmulilah la kan..
Tak sabarnya nak tunggu pengumuman 'duit raya' ni...
Minta-minta la memang ada tahun ni..
fuh.. fuh.. ameennnnnnnnnnnnnn

Nota Jemari: Nak servis 'putih' tu yang palingg penting!

No comments: