,

Catatan Ramadhan: Hari ke-24

Nak raya dah ek??
Tapi awat ako rasa cam xde feel nak beraya ye?
Sana sini dok sibuk apply cuti tapi ako???
Nak amek cuti cam malas nyaaa!!
Ikut hati memang malas nak cuti tapi kang tak cuti sian plak kat budak ABIN tuh.. Nanti musti dia rindu nak raya ngan ako! hehhe.. giler pasan ! ah tak kisah la..

Nak cuti ke tak?
Nak cuti ke tak?
Ermmm.........

Awat ako tak excited ek?
Ermm tengok derang sana sini hepi jer..

Bonus takde..
Gaji pun dah abes...
Hutang bulanan tak setel lagi...
alaahaaii nasib badan!!

perhatian!! : ako bukan keje ngan GOMEN yer. iskkk ada juga yang masih dok ingat opis ako adalah GOMEN.... erm..

Nota Jemari: Klu keje bole layan tenet....
Share:

4 comments:

  1. cuti 2hari saja !

    malas cuti nanti tunjuk2 muka baliklah

    hahaha

    ReplyDelete
  2. sian ko..
    tggu eh aku dpt duit raya abg aku ni, nnti leh le bg kat ko duit tu.. :((
    aku pun dok binggung ni, nak beli apa pun x menjadi, tkt dpt pg raya jek..arghh x bestnyaaa x leh beli apa2 skrg nie..huhuhuhuhu

    tp raya tetap raya kan awak..jgn lupa pakai baju aku bg kat ko tu yek..smpan elok2..:)

    ReplyDelete
  3. Lin,
    takpe ar... jgn lak ko yg stress k.. iskk... baju ko tu ako dah pakai bawa gi keje eehhe.. ok la selesa;)

    thanks aniwei..

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.