Followers

Friday, September 3, 2010

Catatan Ramadhan: Hari ke-24

Nak raya dah ek??
Tapi awat ako rasa cam xde feel nak beraya ye?
Sana sini dok sibuk apply cuti tapi ako???
Nak amek cuti cam malas nyaaa!!
Ikut hati memang malas nak cuti tapi kang tak cuti sian plak kat budak ABIN tuh.. Nanti musti dia rindu nak raya ngan ako! hehhe.. giler pasan ! ah tak kisah la..

Nak cuti ke tak?
Nak cuti ke tak?
Ermmm.........

Awat ako tak excited ek?
Ermm tengok derang sana sini hepi jer..

Bonus takde..
Gaji pun dah abes...
Hutang bulanan tak setel lagi...
alaahaaii nasib badan!!

perhatian!! : ako bukan keje ngan GOMEN yer. iskkk ada juga yang masih dok ingat opis ako adalah GOMEN.... erm..

Nota Jemari: Klu keje bole layan tenet....

4 comments:

.::WaNiE::. said...

cuti 2hari saja !

malas cuti nanti tunjuk2 muka baliklah

hahaha

AKO @ retna said...

ok la tu....

Sis-Lin said...

sian ko..
tggu eh aku dpt duit raya abg aku ni, nnti leh le bg kat ko duit tu.. :((
aku pun dok binggung ni, nak beli apa pun x menjadi, tkt dpt pg raya jek..arghh x bestnyaaa x leh beli apa2 skrg nie..huhuhuhuhu

tp raya tetap raya kan awak..jgn lupa pakai baju aku bg kat ko tu yek..smpan elok2..:)

AKO @ retna said...

Lin,
takpe ar... jgn lak ko yg stress k.. iskk... baju ko tu ako dah pakai bawa gi keje eehhe.. ok la selesa;)

thanks aniwei..