,

Catatan Ramadhan: Hari ke-28








Nak raya dah ker?????
Aiyo memasing dah salam menyalam nih..
huhuh sedih plak...

Ye ye Selamat Hari Raya la buat sumer tak kira blogger atau pun tidak. Yang sudi membaca kat sini, terima kasih banyak-banyak. Moga raya kowang bertambah ceria dengan kehadiran insan-insan tersayang di sisi.

Esok ramai dah mula cuti.
Ako? heheh ghaye kat KL je pung.. So bagi chance kat kowang yang jauh kan.. ha Sok-sok naik ghaye siap kowang, ako plak nak coti... muahahahaha...

OK la pada yang memandu, hati-hati di jalan raya..
Pada yang duduk di sebelah pemandu, lega-lega kan la si pemandu supaya tak mengantuk semasa memandu. Pada yang jadi penumpang kat belakang, duduk la dendiam ye supaya pemandu dapat memandu dengan selesa dan tenteram.

Sekian.

Nota Jemari: "Selamat Hari Jadi ABAH!!... Moga damai kat 'sana'.. owang rindu ABAH"
Share:

7 comments:

  1. Selamat hari jadi bt abah ko..sama bulan lahir sama bln juga mereka pergi..huhuhu sedihkan..

    xpe Ret, ko jgn sedih2 sekurang2 nya kita msh ada bersama2 utk merayakannya kan.. :)

    ReplyDelete
  2. salam retna ;) salam lebaran & kemaafan ye klau ada yg salah silap slama bersahabat di dunia maya ni

    ReplyDelete
  3. Lin,
    ye ye kebetulan kan... x sabar lak nak beraya ngan ko

    dhia,
    salam lebaran juga buat ko ye ;-)

    ReplyDelete
  4. samat rayooooo auntie ret.
    from AFI. hheehe

    ReplyDelete
  5. vagg,
    hehehe samat rayoo gakkk utk AFI ;-)

    ReplyDelete
  6. itu boss ke??
    Selamat Hari Raya utk Ako jugak.. kalo dtg sban roger tau...

    ReplyDelete
  7. mekcu,
    itu orang kuat ADMIN tu hehehe....

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.