Tuesday, September 7, 2010

Catatan Ramadhan: Hari ke-28








Nak raya dah ker?????
Aiyo memasing dah salam menyalam nih..
huhuh sedih plak...

Ye ye Selamat Hari Raya la buat sumer tak kira blogger atau pun tidak. Yang sudi membaca kat sini, terima kasih banyak-banyak. Moga raya kowang bertambah ceria dengan kehadiran insan-insan tersayang di sisi.

Esok ramai dah mula cuti.
Ako? heheh ghaye kat KL je pung.. So bagi chance kat kowang yang jauh kan.. ha Sok-sok naik ghaye siap kowang, ako plak nak coti... muahahahaha...

OK la pada yang memandu, hati-hati di jalan raya..
Pada yang duduk di sebelah pemandu, lega-lega kan la si pemandu supaya tak mengantuk semasa memandu. Pada yang jadi penumpang kat belakang, duduk la dendiam ye supaya pemandu dapat memandu dengan selesa dan tenteram.

Sekian.

Nota Jemari: "Selamat Hari Jadi ABAH!!... Moga damai kat 'sana'.. owang rindu ABAH"

7 comments:

  1. Selamat hari jadi bt abah ko..sama bulan lahir sama bln juga mereka pergi..huhuhu sedihkan..

    xpe Ret, ko jgn sedih2 sekurang2 nya kita msh ada bersama2 utk merayakannya kan.. :)

    ReplyDelete
  2. salam retna ;) salam lebaran & kemaafan ye klau ada yg salah silap slama bersahabat di dunia maya ni

    ReplyDelete
  3. Lin,
    ye ye kebetulan kan... x sabar lak nak beraya ngan ko

    dhia,
    salam lebaran juga buat ko ye ;-)

    ReplyDelete
  4. samat rayooooo auntie ret.
    from AFI. hheehe

    ReplyDelete
  5. vagg,
    hehehe samat rayoo gakkk utk AFI ;-)

    ReplyDelete
  6. itu boss ke??
    Selamat Hari Raya utk Ako jugak.. kalo dtg sban roger tau...

    ReplyDelete
  7. mekcu,
    itu orang kuat ADMIN tu hehehe....

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.