Followers

Monday, September 6, 2010

Catatan Ramadhan: Hari ker-26

Puasa dah nak sampai ujung dah ye?!
So raya plak dah nak setart.
Persiapan kowang?

Sabtu lepas plan berbuka ngan sepupu sepapat ako.
Tahun ni giliran tuan punya rumah kat area rawang.
Kali ni berbuka ala-ala western ya?!
Amboii memasing tak agak-agak OK nak makan spageti.
Ok la, layan kan ajer la yer.
Ako? Masak?
MUahahahahaa memang gempaq arr klu ako masak kan.
Takde nyaa... ako just beli jer weii.
Ako beli la murtabak sama karipap dan juga kuih gelang aka kuih keria.

Derang yang kain opkos la memasak sendiri.
Yang paling utama adalah spagetti bolognese.
Perghh nak buka makanan omputih ajer kowang yer.
Seb baek la tekak ako ni boleh gak telan makanan omputih tu.

Tapi tang laksam tu ermm ako x reti weii nak makan. So maafkan ako ya wahai cousin ako nan satu itu, kerna laksam mu itu tak satu pun ako jamah. Hehehee... ako x leh telan arr weii. Klu ko masak laksa utara masih bole lagi ar tekak ako menerima nya hehehe..

Penuh meja!
Memasing dah tak sabar nak berbuka ya.
Memang kenyang sekenyang nya ako makan malam tu.

"weii apa pasal pengerusi majlis datang lambat kan???"
hahahaha sila jawab ya puan pengerusi majlis..

Separuh dari suku sakat ako.
Iskk.... baik yang ustazah, baik yang teacher, aduhh memang takde nak kaber-kaber lagi dah. Camni la klu jumpa setahun sekali, ada je nak digosipkan, ada je nak diborakkan, ada je nak dikondemkan.. Meriah!!

"weii kowang, asal ako tetiba rindu plak kat tangga umah uwan....."

psstt... tahun giliran umah sape kena serbu nih weiii???!! Siap sedia ya kena serangg muhaha..


Budak dowang nih, lepas raya dah nak kena terbang ke Doha.
Ntah bila la dapat jumpa lagi kan?! Ntah-ntah dah besar sok, dah x ingat dah kat kita sumer. Nampak gaya nya, mak derang ni kena la mula berBLOG semula ya. Ater kami sumer kat MSia musti rindu nak mengikuti kisah harian kowang kat sana sok. Pape pun, moga kowang selamat terbang pegi dan balik sini balik tau!!

Nota Jemari: ..bila kami berkumpul..

No comments: