Thursday, September 30, 2010

I LOVE YOU

"I LOVE YOU"

erkk............ gurlpp??!!
Balik dari Taman Rowther tempoh hari, ako pasan pun bila dah sampai umah.
Ni sape punya keje ni weiii?
Baik ngaku cepat!!

"I LOVE YOU"
auwwww.... i love u too arrhhh...
muaaahhahaa...

Alaaa...... ni sesape yang gegatal memain tulih2 camni ataih badan putih ni weii???? Dah tak pasal-pasal tuan punya s putih sudah perasan tan... wkakaakak..
Aisshh... i lap u, u lap me..

jeng jeng jeng...

Nota Jemari: .. suka gak tulih-tulih camni.. adat la kan lepas ujan... erk??

6 comments:

  1. dia bagi hint tu..suh ko cuci keta ko... kotor sgt sampai leh buat whiteboard.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. tu laaa.. ekceli ako baru je basuh tu.. maybe sebba hujan so bercapuk la iaa.... ari2 ujan so camne nak basuh kasi kilat kan :p

    ReplyDelete
  3. nasib baik dia tulis 'i love you'. kalau dia tulis mencarut ke, konfem kene cuci time tu jugak :p

    ReplyDelete
  4. aura nak makan nasi minyak tu, hahahaha...

    ReplyDelete
  5. mr noble,
    kan.. kalau dia mencarut, harus ako carutkan dia balik haha

    ch@,
    erkk ye ker??? gurlpp

    ReplyDelete
  6. dia bg hint soh gi cuci si putih itu... hahahaha..

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.