,

I LOVE YOU

"I LOVE YOU"

erkk............ gurlpp??!!
Balik dari Taman Rowther tempoh hari, ako pasan pun bila dah sampai umah.
Ni sape punya keje ni weiii?
Baik ngaku cepat!!

"I LOVE YOU"
auwwww.... i love u too arrhhh...
muaaahhahaa...

Alaaa...... ni sesape yang gegatal memain tulih2 camni ataih badan putih ni weii???? Dah tak pasal-pasal tuan punya s putih sudah perasan tan... wkakaakak..
Aisshh... i lap u, u lap me..

jeng jeng jeng...

Nota Jemari: .. suka gak tulih-tulih camni.. adat la kan lepas ujan... erk??
Share:

6 comments:

  1. dia bagi hint tu..suh ko cuci keta ko... kotor sgt sampai leh buat whiteboard.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. tu laaa.. ekceli ako baru je basuh tu.. maybe sebba hujan so bercapuk la iaa.... ari2 ujan so camne nak basuh kasi kilat kan :p

    ReplyDelete
  3. nasib baik dia tulis 'i love you'. kalau dia tulis mencarut ke, konfem kene cuci time tu jugak :p

    ReplyDelete
  4. aura nak makan nasi minyak tu, hahahaha...

    ReplyDelete
  5. mr noble,
    kan.. kalau dia mencarut, harus ako carutkan dia balik haha

    ch@,
    erkk ye ker??? gurlpp

    ReplyDelete
  6. dia bg hint soh gi cuci si putih itu... hahahaha..

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.