Followers

Tuesday, September 28, 2010

"Selamat Hari Raya, BNM!"

Maaf ya pada yang menanti citer-citer kat sini.
Beberapa hari tak menghapdet terasa kemalasan melanda.
Tapi untuk tidak menghampakan pengunjung yang sudi membaca, ako coretkan la beberapa kisah khas tatapan mereka yang sudi dan masih menanti.

22 September 2010
Tempat opis ako telah bermurah hati buat open house khas untuk para staf dan juga ahli keluarga mereka. Seperti tahun-tahun yang lepas juga, lokasi beraya tatap diadakan di dalam kawasan opis ku juga. Walau ada kelainan dari segi susun atur dan juga makanan dan juga hiasan tapi tatap rasa tak semeriah cam tahun-tahun yang lepas. Agak-agak kenapa la ya??! Ke ako sowang je rasa sebegitu? Ermm.........

Rumah terbuka adalah dari jam 1 tengahari hingga la ke jam 5 petang bagi sumer kakitangan dan keluarga. Tapi sebelum jam 1 lagi, staf dah start beratur. Perghh!! Ye la juga kan, dah waktu lunch, opkos la memasing siap sedia awal-awal lagi nak isi perut. Ekceli klu tak nak beratur pun takpe, banyak tempat disediakan selain kat tempat khas tu. Cuma gatal-gatal la kan nak juga salam dengan 'BIG BOSS' tempat opis ako nih. So memasing pun sanggup la beratur panjang mana sekali pun.

Beratur pun beratur, akhirnya dapat juga bersalam dengan empunya diri. Kelihatan 'BIG BOSS' opis ako berbaju kurung merah. WOw, memang menjadi tarikan! Cantek kaler tu kan ;-)!!


Dan sebagai tanda ingatan buat kami sumer, jom kita kasi ucapan kat kad raya gergasi itu.
"Eh, kat mana kad gergasi ni diletakkan ek??? Tak nampak plak kat memana sudut kat opis ako nih??"

Dan juga yang menjadi tarikan kali ni adalah buah-buahan tempatan yang juga gergasi.
Aiyo apa pasal tahun ni sumer bende jadi GERGASI nih???? gurlpp........

Mohon maaf di hari raya...............
*PEACE!*

Nota Jemari: Lately ni cam kurang sket ingin berceloteh, kenapa ya?

No comments: