, ,

Bermula dari gambar ...


Dari sekeping gambar yang dah berusia hampir 23 tahun....
Bermula dari situ terjumpa la kami dengan beberapa rakan seusia..
Guru pelatih yang pernah mengajar kami sewaktu itu telah menjadikan anak-anak muridnya bersatu kembali.

Ya ya gambar ini ketika ako darjah 3 di sek ren (p) sultan ibrahim johor bahru.
Bayangkan bangunan sekolah kat dalam gambar tu pun dah dirobohkan. Ganti bangunan baru yang lebih tinggi dan cantek!
Adusss sangat nostalgia!!
Teringin bersua muka dengan mereka.

Semua nya bermula dari Facebook...

Nota Jemari: .. kadang-kadang ada guna nya FB ni kan
Share:

4 comments:

  1. jgn lost contact ngan kawan2 lama tau..

    ReplyDelete
  2. mekcu,
    harus! insyallah mmg tgh mencari kengkawan ms zaman sek ren n tadika nih.. heehe

    ReplyDelete
  3. tp klu xde blog..aku x jumpa la dgn ko..huhuhu

    ReplyDelete
  4. Lin,
    ya ya... hehehe syukur dapat kenal ngan ko ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.