Followers

Thursday, October 21, 2010

Bermula dari gambar ...


Dari sekeping gambar yang dah berusia hampir 23 tahun....
Bermula dari situ terjumpa la kami dengan beberapa rakan seusia..
Guru pelatih yang pernah mengajar kami sewaktu itu telah menjadikan anak-anak muridnya bersatu kembali.

Ya ya gambar ini ketika ako darjah 3 di sek ren (p) sultan ibrahim johor bahru.
Bayangkan bangunan sekolah kat dalam gambar tu pun dah dirobohkan. Ganti bangunan baru yang lebih tinggi dan cantek!
Adusss sangat nostalgia!!
Teringin bersua muka dengan mereka.

Semua nya bermula dari Facebook...

Nota Jemari: .. kadang-kadang ada guna nya FB ni kan

4 comments:

mekchu said...

jgn lost contact ngan kawan2 lama tau..

AKO @ retna said...

mekcu,
harus! insyallah mmg tgh mencari kengkawan ms zaman sek ren n tadika nih.. heehe

Sis-Lin said...

tp klu xde blog..aku x jumpa la dgn ko..huhuhu

AKO @ retna said...

Lin,
ya ya... hehehe syukur dapat kenal ngan ko ;-)