Bermula dari gambar ...


Dari sekeping gambar yang dah berusia hampir 23 tahun....
Bermula dari situ terjumpa la kami dengan beberapa rakan seusia..
Guru pelatih yang pernah mengajar kami sewaktu itu telah menjadikan anak-anak muridnya bersatu kembali.

Ya ya gambar ini ketika ako darjah 3 di sek ren (p) sultan ibrahim johor bahru.
Bayangkan bangunan sekolah kat dalam gambar tu pun dah dirobohkan. Ganti bangunan baru yang lebih tinggi dan cantek!
Adusss sangat nostalgia!!
Teringin bersua muka dengan mereka.

Semua nya bermula dari Facebook...

Nota Jemari: .. kadang-kadang ada guna nya FB ni kan

4 comments:

  1. jgn lost contact ngan kawan2 lama tau..

    ReplyDelete
  2. mekcu,
    harus! insyallah mmg tgh mencari kengkawan ms zaman sek ren n tadika nih.. heehe

    ReplyDelete
  3. tp klu xde blog..aku x jumpa la dgn ko..huhuhu

    ReplyDelete
  4. Lin,
    ya ya... hehehe syukur dapat kenal ngan ko ;-)

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com