What a Lazy Sunday

What a lazy Sunday!!
Awal bangun tapi tak tahu nak buat hape......
Termenung ataih katil...
Tergolek sana sini...
Terlompat-lompat..
iskk......................
Sudahnya ngadap lappy juga keje ako nih.

Buhsan!!!

Ada tak xtvt atau hiburan yang tak perlu mengeluarkan duit????
Klu kuar kang kena gak ada duit, duit makan, duit minyak, duit parking...
Ermmmmmmm...... So kesimpulannya xtvt ako duduk ngadap lappy atau depan tibi je la.
Free of Charge!!

Nota Jemari: kadang hati gedik nak kuar tapi bila MALAS datang, tu yg sume nya tak menjadi.
Share:

4 comments:

  1. dah pegi cuma kdg2 x tgl jejak jer....

    ReplyDelete
  2. masa bujang-bujang dulu suka lepak kinikuniya KLCC bila cuti. haha...

    ReplyDelete
  3. ch@,
    dulu2 akak pun suka gak lepak kedai buku.. la ni cam dah malas lak nk gi sorg2 hahaa.. :-D

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.