Followers

Sunday, October 10, 2010

What a Lazy Sunday

What a lazy Sunday!!
Awal bangun tapi tak tahu nak buat hape......
Termenung ataih katil...
Tergolek sana sini...
Terlompat-lompat..
iskk......................
Sudahnya ngadap lappy juga keje ako nih.

Buhsan!!!

Ada tak xtvt atau hiburan yang tak perlu mengeluarkan duit????
Klu kuar kang kena gak ada duit, duit makan, duit minyak, duit parking...
Ermmmmmmm...... So kesimpulannya xtvt ako duduk ngadap lappy atau depan tibi je la.
Free of Charge!!

Nota Jemari: kadang hati gedik nak kuar tapi bila MALAS datang, tu yg sume nya tak menjadi.

4 comments:

Mr Noble said...

ape lagi.. blog walking la :D

AKO @ retna said...

dah pegi cuma kdg2 x tgl jejak jer....

cha said...

masa bujang-bujang dulu suka lepak kinikuniya KLCC bila cuti. haha...

AKO @ retna said...

ch@,
dulu2 akak pun suka gak lepak kedai buku.. la ni cam dah malas lak nk gi sorg2 hahaa.. :-D