Followers

Wednesday, December 8, 2010

Alhamdulilah, operation berjaya!

Thanks sumer sebab mendoakan kesihatan ABIN..
ABIN dan selamat menjalani pembedahan jari kaki.
Dan sekarang ni ABIN masih tido lagi.
Nanti bila ABIN dah sedar, ABIN ucap terima kasih ye sekali lagi pada sumer. :-)

Alhamdulilah.. dah selamat dah sumer nyer.
Dapat sms dari adik ako tadi.
Ni gambar terbaru selepas pembedahan.
Masih tido lagi, mungkin kesan ubat bius masih ada sisa lagi kot.

Eh ABIN, adussss tak tahan tul aunty nana tgk...
Ko bawa bantal busuk doraemon ko kat sepital???
Aiyo............. nampa gaya lagi nyenyak arr ko tido gamaknya tu. hehehe... 

Masuk bilik pembedahan jam 8.30 pagi.
Dan jam 10 pagi dah selesai semua nya.

Ok pada kowang yang tak tahu lagi, ekceli ABIN operate jari kaki dia yang extra tu sejak lahir. Memandangkan tulang kaki dia masih lembut lagi, maka doktor nasihatkan buat pembedahan cepat. Nanti dah besar takde lah susah sangat nak pakai kasut tertutup kan especially bila dah skolah esok.

So lepas ni makin ligat arr ABIN berlari ye...
Pape pun, dah makin SIHAT nanti, jangan nak manja-manja dah.
Tahun depan nak dapat adik.

Dah tak sabar nak jumpa ngan ABIN lagi.
So, cecepat sembuh k.
Nanti balik sini, kita gi jalan-jalan ye...

Nota Jemari: berjalan lancar..

No comments: