, ,

Happy Birthday

Nasi lemak, siap!
Kuih muih, siap!
Air nescafe, siap!
Akhir sekali kek besday, siap!

Memasing dah ready amek port yang sesuai.
Kek diambil dari tingkat 1 dan terus dihantar ker 12A. Kemudian ramai2 menuju ke 12B sambel membawa kek yang terletak lilin dan berkumandang arr lagu sinonim dengan kelahiran semua owang.

"Happy birthday to you,
happy birthday to you
happy birthday to Farihah.........
Happy birthday to you!"

Selamat ulang tahun yang ke 29 dari kami, the GENG, dengan ucapan, sila cecepat menjoinkan diri anda ke KELAB 30-an!!

Sesi suap menyuap!
Bukan senang tau ko nak dapat hasil suapan ako tu..

Paling tak menahan, apa barang baekkk punya bos kecik ko bagi pisang weii??!!!
Tapi takpe, owang cakap rezeki jangan ditolak kan?!!
Hahaha izad weii... kot iya pun kasi letak riben sket kat tangkai pisang tu. Baru arr keelaasssss sket 'hadiah' ko tu. hahahahaha :-D

Dan sesi makan-makan akan sentiasa ada tak kira apa jua ocassion!!
Sahih, soploh taun lagi menembam je badan sowang-sowang. Gurlpp!!!

Last but not least,
Moga murah rezeki dan sentiasa diberkati olehNYA..
Selamat Hari Lahir.
10 Disember sentiasa dalam kenangan..... (untuk ko la ye :p)

Nota Jemari: mungkin kah usia mematangkan kita??
Share:

2 comments:

  1. Ret.. bestnyalah korang selebret sebeday farihah ni camni...kalo lah ada org selebret sebeday erin camni gak....mau pitam dah aku wei...heheh :D

    ReplyDelete
  2. hahaha... bkn slalu pun, setahun sekali jer... ;-)

    ala xpe mana tahu tahun2 depan ada la org nak celebrate besday erin plak ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.