Followers

Saturday, December 11, 2010

Happy Birthday

Nasi lemak, siap!
Kuih muih, siap!
Air nescafe, siap!
Akhir sekali kek besday, siap!

Memasing dah ready amek port yang sesuai.
Kek diambil dari tingkat 1 dan terus dihantar ker 12A. Kemudian ramai2 menuju ke 12B sambel membawa kek yang terletak lilin dan berkumandang arr lagu sinonim dengan kelahiran semua owang.

"Happy birthday to you,
happy birthday to you
happy birthday to Farihah.........
Happy birthday to you!"

Selamat ulang tahun yang ke 29 dari kami, the GENG, dengan ucapan, sila cecepat menjoinkan diri anda ke KELAB 30-an!!

Sesi suap menyuap!
Bukan senang tau ko nak dapat hasil suapan ako tu..

Paling tak menahan, apa barang baekkk punya bos kecik ko bagi pisang weii??!!!
Tapi takpe, owang cakap rezeki jangan ditolak kan?!!
Hahaha izad weii... kot iya pun kasi letak riben sket kat tangkai pisang tu. Baru arr keelaasssss sket 'hadiah' ko tu. hahahahaha :-D

Dan sesi makan-makan akan sentiasa ada tak kira apa jua ocassion!!
Sahih, soploh taun lagi menembam je badan sowang-sowang. Gurlpp!!!

Last but not least,
Moga murah rezeki dan sentiasa diberkati olehNYA..
Selamat Hari Lahir.
10 Disember sentiasa dalam kenangan..... (untuk ko la ye :p)

Nota Jemari: mungkin kah usia mematangkan kita??

2 comments:

Erin-mummy Marsya Qistina + Marissa Qaisara said...

Ret.. bestnyalah korang selebret sebeday farihah ni camni...kalo lah ada org selebret sebeday erin camni gak....mau pitam dah aku wei...heheh :D

AKO @ retna said...

hahaha... bkn slalu pun, setahun sekali jer... ;-)

ala xpe mana tahu tahun2 depan ada la org nak celebrate besday erin plak ;-)