Kowang masih ingat lagi tak pasal projek J.A.S.M photo shoot awal tahun aritu?
Tak ingat, takpe! Kowang leh refer kat entry yang ini, OK!
Fuyoo dah nak ujung tahun baru la tergedik-gedik nak rasmi gambar tu.
Beberapa orang yang turut menjayakan projek tu pun ada yang dah berhenti dan ada yang dah pindah jabatan. Tapi takpe, walau ekceli memasing tertanya-tanya juga apa kesudahan projek ni, akhirnya tanggal 25 November 2010, sejarah telah berlaku di department ako.

Satu majlis iaitu dinamakan "Appreciation Day 2010" telah diadakan dengan jaya nya. Sekaligus merasmikan projek "JASM Photo Shoot".


Dan gambar tersebut telah dirasmikan oleh BIG BIG BOSS kat tempat opis ako.

Taadaaaa.... inilah hasilnya atas usaha dan komitmen daripada setiap owang dalam departmen ako. Kreatif tak??? Congrats juga kat Murshi yang telah banyak mencurahkan tenaga dalam menjayakan projek yang satu nih.

Pihak atasan dengan berbesar hati telah memilih gambar terakhir sekali sebagai pemenang atas keceriaan yang dipamerkan setiap owang. Tahniah pada pemenang dan mereka telah menerima RM200 sebagai hadiah. Jadi lah kan daripada takde.

Majlis tersebut juga telah dimeriahkan lagi dengan aksi-aksi daripada kami dalam apa jua aktiviti yang departmen telah adakan. So enjoy k! Cuba la klik gambar tuk pandangan lagi besar dan jelas.

Nota Jemari: Projek apa plak tahun depan nih?? erkk ngeri!