Followers

Sunday, December 12, 2010

Menghitung 10 sen, 20 sen..

Ahad ...
Ada beberapa hari lagi mau gaji..
Ermm.. tengok wallet sambel mengira sopoh sen, doploh sen, tigaploh sen..
Gurlpp!!


Duit..
Gaji bulan ni gigit jari...
Sudah amek in advance separuh masa raya tempoh hari..
Tolak campur darab dan bahagi..
Yang tinggal??
Gurlpp!!

Bonus..
minta-minta tahun ni ada.
Boleh langsai mana-mana yang patut.
seram sejuk klu nak setel semua, jumlah semua cukup untuk buat hantaran kawen!!
aiyooo, pengsan!!

Leh korek tabung buat duit blanjer.
erkk cukup ker?

Nota Jemari: ntah bila nak penuh tu?

6 comments:

mekchu said...

alo lo lo.. kesian nye dia.. tu duit baru takat kaki bear2 je tu.. cukup ke?

AKO @ retna said...

tu laaa ntah bila nak sampai ke perut bear gak nyaa... huhu

Biqque said...

rajinyer menabung! mcm laki i :D i mmg pemalas...hahaha!

AKO @ retna said...

mana de rajin.. klu rajin dah lama tabung tu penuh sampai kepala.. ni asek kat takat kaki bear jer.. huwaaaaaaaa...........

psst bila menabung yg masuk sket yang mengorek balik tu yg byk kuar hehee

Aanas said...

salam retna..
beso tabung, bila agak nak penuh tuh? ate kalu asyik ngorek jer, memang tak merasa penuh lerr.. heheh...

awalnya gaji? akak amik advance gak masa raya hari tu, sib baik kompeni potong sikit2, kalau potong terus, bukan gigit jari tangan jer, jari2 kaki pun kunyah sekali kot...

AKO @ retna said...

kak,
kan nak krismas.. so klu ada perayaan mmg gaji awal seminggu arr..

adusss kan, abis manjang je x cukup duitnya ehehhee :p