Followers

Monday, December 6, 2010

Tahun Baru

Salam MAAL HIJRAH ...
Apa pengHIJARHan kowang kali nih?
AKO?????
ermm..... memang harap akan berhijrah tapi..............

Walau pape pun, moga apa jua penghijarahan kowang, harap ianya sesuatu yang kekal dan sempurna!

Nota Jemari: hijrah hati ??

9 comments:

mekchu said...

salam maal hijrah.. soalan yg sama, apa penghijrahan ako tahun ni? tutup buku lama, bukak buku baru.

AKO @ retna said...

harap ada penghijrahan tapi... ermm sekadar harapan je ar.

Sis-Lin said...

ermm biasa le..klu cuti2 sekolah ni..
dr yg bujang pegi berhijrah ke alam perkahwinan...:)

*soklan panasss..'bila awak nak mula berhijrah dr Sentul ke rumah mertua'? kekeke

larikkkkkkkkkkkkkkk

AKO @ retna said...

rasa ko, ako perlu jawab dengan mulut je dengan penyapu ek.....


*eh jgn larikkkkkkkk

mya said...

salam maal hijrah cik retna

AKO @ retna said...

salam maal hijrah juga buat pn mya.. :)

Aanas said...

salam ret,
akak dari tahun lepas dok tempek jadual waktu nak bangkit pagi kol 6.. kol 6 yang udah lewat tu pun, masih tak tercapai lagi, camna tuh. rasa tahun baru ni akak nak beli alarm clock yang saiz gabak punya, bunyik pun kuat ya amat, letak kat bilik sebelah.. so kalo bunyik, kena gerakkan badan berlari tutup jam... hah, baru menjadik kot.. kehkeh..tak senonoh kan..

:: Cikgu Wiween :: said...

lamanya x jenguk sini. salam maal hijrah kak ret! heheh

AKO @ retna said...

kak aanas,
hahaaa sabo je ar, baek akak beli jam antik yg beso tu letak kat ruang tamu hehee

ween,
salam hijrah gak utk awak hheh