, ,

Tahun Baru

Salam MAAL HIJRAH ...
Apa pengHIJARHan kowang kali nih?
AKO?????
ermm..... memang harap akan berhijrah tapi..............

Walau pape pun, moga apa jua penghijarahan kowang, harap ianya sesuatu yang kekal dan sempurna!

Nota Jemari: hijrah hati ??
Share:

9 comments:

  1. salam maal hijrah.. soalan yg sama, apa penghijrahan ako tahun ni? tutup buku lama, bukak buku baru.

    ReplyDelete
  2. harap ada penghijrahan tapi... ermm sekadar harapan je ar.

    ReplyDelete
  3. ermm biasa le..klu cuti2 sekolah ni..
    dr yg bujang pegi berhijrah ke alam perkahwinan...:)

    *soklan panasss..'bila awak nak mula berhijrah dr Sentul ke rumah mertua'? kekeke

    larikkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  4. rasa ko, ako perlu jawab dengan mulut je dengan penyapu ek.....


    *eh jgn larikkkkkkkk

    ReplyDelete
  5. salam maal hijrah juga buat pn mya.. :)

    ReplyDelete
  6. salam ret,
    akak dari tahun lepas dok tempek jadual waktu nak bangkit pagi kol 6.. kol 6 yang udah lewat tu pun, masih tak tercapai lagi, camna tuh. rasa tahun baru ni akak nak beli alarm clock yang saiz gabak punya, bunyik pun kuat ya amat, letak kat bilik sebelah.. so kalo bunyik, kena gerakkan badan berlari tutup jam... hah, baru menjadik kot.. kehkeh..tak senonoh kan..

    ReplyDelete
  7. lamanya x jenguk sini. salam maal hijrah kak ret! heheh

    ReplyDelete
  8. kak aanas,
    hahaaa sabo je ar, baek akak beli jam antik yg beso tu letak kat ruang tamu hehee

    ween,
    salam hijrah gak utk awak hheh

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.