,

Eeee taakott nyaaa!!

Ala awak, kita gurau je laaa.
Iskk gurau tau gurau...!!

G.U.R.A.U tau bukan nya G.A.R.A.U!!

erkk....
ye la ye la tak tahan gurau ke?!
OK la ok la pasni takmoh gurau-gurauan arr ngan awak...
Eee taakottnyaaaa!! *wink*

Hidup kena be happy sentiasa.
Hidup kena ada senda gurauan.
Hidup kena senyum slalu.
Hidup kena ada semua kat atas.

Baru lah HIDUP lebih ada MAKNA!
Jangan serik-serik bergurau ye, awak.

Nota Jemari: erkk..klu tak leh bergurau, erkk kena serius je ek??! taakkmohh :p
Share:

4 comments:

  1. ret.. ko kalo melalak (karok).. suara ko garau la.. haha.. eh aku gurau jer..

    ReplyDelete
  2. erm, bosan kalau ada kawan control matured , langsung takleh gurau

    ReplyDelete
  3. kasawari,
    tu yg ko rindu nak dengar sore ako slalu tu hahaha

    ted,
    hhehe :D

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.