Followers

Tuesday, March 15, 2011

Eeee taakott nyaaa!!

Ala awak, kita gurau je laaa.
Iskk gurau tau gurau...!!

G.U.R.A.U tau bukan nya G.A.R.A.U!!

erkk....
ye la ye la tak tahan gurau ke?!
OK la ok la pasni takmoh gurau-gurauan arr ngan awak...
Eee taakottnyaaaa!! *wink*

Hidup kena be happy sentiasa.
Hidup kena ada senda gurauan.
Hidup kena senyum slalu.
Hidup kena ada semua kat atas.

Baru lah HIDUP lebih ada MAKNA!
Jangan serik-serik bergurau ye, awak.

Nota Jemari: erkk..klu tak leh bergurau, erkk kena serius je ek??! taakkmohh :p

4 comments:

AdanyaKauUntukku said...

gurau ngan sape tu

Kasawari said...

ret.. ko kalo melalak (karok).. suara ko garau la.. haha.. eh aku gurau jer..

Ted said...

erm, bosan kalau ada kawan control matured , langsung takleh gurau

AKO @ retna said...

kasawari,
tu yg ko rindu nak dengar sore ako slalu tu hahaha

ted,
hhehe :D