Followers

Wednesday, March 9, 2011

Kenapa? Habit atau Trend?

Aritu jalan-jalan.
Dah lama dah dok pikir perkara yang satu ni.
Baru sekarang berpeluang nak luahkan.

Takde arr....
Ako dok pasan la kan, slalunya kapel ni, klu berjalan skrg ni dah jarang pegang tangan. Eh jap klu tak pegang tangan, bihtu pegang mana plak ek???

Ha ni la yang jadi tanda soal lam kepala hotak ako ni.
Yang ako pasan laa.. baik laki atau pompuan, derang suka plak pegang montot pasangan derang. Erkk.. kadang-kadang tu siap masukkan tangan kat poket suar belakang. Yang ako heran tu, tak susah ke nak jalan klu wat camtu??? Lagi satu, erkk tak busuk ke pegang montot????

Aiyooo........
Apa pesen owang skrg ni ek??
Ooo sebab tak leh pegang tangan, so pegang montot tak pe ker??

Pelik pelik.....

Haaa kowang yang pernah pegang montot tu cuba explain sket asal kowang wat camtu? Habit ker atau trend masa kini??

Nota Jemari: Jap jap ako pikir, ako ada pegang montot ke tak ek???

14 comments:

Ann-Wardrobe said...

nk tunjuk mereka lebih mesra or jalan smbil bepelukkan kut. entah la! x de pgalaman jalan pegang montot ni. x mo ah! haha

AKO @ retna said...

hahahaha ye ker?
hehehe buat nya masing2 baru pas 'melabor' erkk...

Farihah said...

Hahaha... Dasat arr ko ret. Aku tak penah pasan pun. Nnt2 kalo kita terserempak, ko bgtau aku ek!! Leh aku terus tya derang. Hahahaha

ch@ said...

betulla kakRet, dah kawen ni kita pun baru perasan, tapi masa kita bercinta dulu nak pegang tangan pun segan. kita segan dgn makcik, pakcik di sekeliling. pegang montot, haaa tak penah pulak, nak kena pelempang cubala, time tu. sebab tu la mrABi nak sangat nikah ngan kita kot, sebab semuanya surprise lepas nikah :)

combi said...

xtaw kelebaran montot pasangan kot =D

AdanyaKauUntukku said...

mmmmm....
pegang montot yek..

aiyoooooo

ape ada pada montot..huhuhu

blom pernah pegang montot lagik lah
sbb tak beshhhhhh
ha ha ha.....

AKO @ retna said...

cer ila try muahaahaa

Nama kena rahsia! hehe said...

HAHAHA... aku suka pegang bontot Ret & masuk tangan lam poket seluar.. kih kih kih...

AKO @ retna said...

hahahaha ni yang ako moskel ni....

*sambel garu dagu

Nama kena rahsia! hehe said...

Keh keh keh.. tak pe.. dah halal... lagi banyak pegang & raba2, lagik banyak pahala ;) Kat bontot tu kan sensitip... seronok & rasa klakar tgk cik abang... hik hik hik

AKO @ retna said...

lagi ako moskel ni hahahaha :-D

Nama kena rahsia! hehe said...

Kah kah kah... tak der apa nak moskel la. Pegang bhgn punggung belakang tu je. Bukan kat part 'tutttt'. Itu sudah jadik lainnn. Aku buat sebab nak geletek dia atau sebab tangan sejuk. Kat situ extra panas. Karang aku pegang kat 'depan tu' camana? Lagi juling mata org pandang... kah kah kah... ish ish ish.. apa aku merapek nih...

Anonymous said...

uisssshhh. yg tambah pelik ni, nape la mata si tuan pnya bl0g ni dok perati momt0t org sekeliling? uissshhhh.. maluuuuuu~

hehehe
akuFARA

AKO @ retna said...

cik fara,

camne x perati dah derang dok pegang depan ako.. bluwekkk :p