Kenapa? Habit atau Trend?

Aritu jalan-jalan.
Dah lama dah dok pikir perkara yang satu ni.
Baru sekarang berpeluang nak luahkan.

Takde arr....
Ako dok pasan la kan, slalunya kapel ni, klu berjalan skrg ni dah jarang pegang tangan. Eh jap klu tak pegang tangan, bihtu pegang mana plak ek???

Ha ni la yang jadi tanda soal lam kepala hotak ako ni.
Yang ako pasan laa.. baik laki atau pompuan, derang suka plak pegang montot pasangan derang. Erkk.. kadang-kadang tu siap masukkan tangan kat poket suar belakang. Yang ako heran tu, tak susah ke nak jalan klu wat camtu??? Lagi satu, erkk tak busuk ke pegang montot????

Aiyooo........
Apa pesen owang skrg ni ek??
Ooo sebab tak leh pegang tangan, so pegang montot tak pe ker??

Pelik pelik.....

Haaa kowang yang pernah pegang montot tu cuba explain sket asal kowang wat camtu? Habit ker atau trend masa kini??

Nota Jemari: Jap jap ako pikir, ako ada pegang montot ke tak ek???
Share:

14 comments:

  1. nk tunjuk mereka lebih mesra or jalan smbil bepelukkan kut. entah la! x de pgalaman jalan pegang montot ni. x mo ah! haha

    ReplyDelete
  2. hahahaha ye ker?
    hehehe buat nya masing2 baru pas 'melabor' erkk...

    ReplyDelete
  3. Hahaha... Dasat arr ko ret. Aku tak penah pasan pun. Nnt2 kalo kita terserempak, ko bgtau aku ek!! Leh aku terus tya derang. Hahahaha

    ReplyDelete
  4. betulla kakRet, dah kawen ni kita pun baru perasan, tapi masa kita bercinta dulu nak pegang tangan pun segan. kita segan dgn makcik, pakcik di sekeliling. pegang montot, haaa tak penah pulak, nak kena pelempang cubala, time tu. sebab tu la mrABi nak sangat nikah ngan kita kot, sebab semuanya surprise lepas nikah :)

    ReplyDelete
  5. xtaw kelebaran montot pasangan kot =D

    ReplyDelete
  6. mmmmm....
    pegang montot yek..

    aiyoooooo

    ape ada pada montot..huhuhu

    blom pernah pegang montot lagik lah
    sbb tak beshhhhhh
    ha ha ha.....

    ReplyDelete
  7. Nama kena rahsia! heheMarch 10, 2011 at 3:01 PM

    HAHAHA... aku suka pegang bontot Ret & masuk tangan lam poket seluar.. kih kih kih...

    ReplyDelete
  8. hahahaha ni yang ako moskel ni....

    *sambel garu dagu

    ReplyDelete
  9. Nama kena rahsia! heheMarch 10, 2011 at 4:18 PM

    Keh keh keh.. tak pe.. dah halal... lagi banyak pegang & raba2, lagik banyak pahala ;) Kat bontot tu kan sensitip... seronok & rasa klakar tgk cik abang... hik hik hik

    ReplyDelete
  10. Nama kena rahsia! heheMarch 11, 2011 at 8:31 AM

    Kah kah kah... tak der apa nak moskel la. Pegang bhgn punggung belakang tu je. Bukan kat part 'tutttt'. Itu sudah jadik lainnn. Aku buat sebab nak geletek dia atau sebab tangan sejuk. Kat situ extra panas. Karang aku pegang kat 'depan tu' camana? Lagi juling mata org pandang... kah kah kah... ish ish ish.. apa aku merapek nih...

    ReplyDelete
  11. uisssshhh. yg tambah pelik ni, nape la mata si tuan pnya bl0g ni dok perati momt0t org sekeliling? uissshhhh.. maluuuuuu~

    hehehe
    akuFARA

    ReplyDelete
  12. cik fara,

    camne x perati dah derang dok pegang depan ako.. bluwekkk :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.