Followers

Friday, March 11, 2011

URGENT: Jawatan Kosong

Salam para blogger sekalian,

Ni ada jawatan kosong kat opis ako ni..
So klu kowang ada sedara mara ker, sahabat handai ke yang nak direkomen kan, sila lah inform k.

Jawatan kosong , 'SETIAUSAHA' atau 'SECRETARY' atau kat sini sebut 'ADMINISTRATIVE ASSISTANT' atau 'PEMBANTU PENTADBIRAN'.

Jawatan kosong ini memerlukan seorang LELAKI sahaja.
Berumur antara 21-25 tahun.
Lepas graduate sangat-sangat digalakkan memohon.
Kelulusan sekurang-kurangnya Diploma in Secretary (UiTM/ Politeknik) atau yang sewaktu dengannya.

Permohonan segera.

Pape sila PM ako k untuk nak dapatkan alamat HR opis :-)

Nota Jemari: Memang nak cepat ni!!!

4 comments:

Aanas said...

aiyo, baru nak rekomen anak jiran.. tengok2 nak seksateri..dah tak qualified ler anak jiran tu sebab dia seksi bukan seksa..

AKO @ retna said...

hehehe kak,
sebab bos nak laki..
dia x nak pompuan, pompuan leceh kata nyaaa..

kang nak peknen nak cuti panjang laa.. nak mc la jaga anak hehehe..

dia klu bole mmg nak laki..

Shaizhar said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
sambil jerit

dah terlebih umur lah pulak ha ha ha.. apasal x 6 thn lepas :P

AKO @ retna said...

dah skrg baru ada kosong, nak wat lagu mana lagi kan... :p