, ,

URGENT: Jawatan Kosong

Salam para blogger sekalian,

Ni ada jawatan kosong kat opis ako ni..
So klu kowang ada sedara mara ker, sahabat handai ke yang nak direkomen kan, sila lah inform k.

Jawatan kosong , 'SETIAUSAHA' atau 'SECRETARY' atau kat sini sebut 'ADMINISTRATIVE ASSISTANT' atau 'PEMBANTU PENTADBIRAN'.

Jawatan kosong ini memerlukan seorang LELAKI sahaja.
Berumur antara 21-25 tahun.
Lepas graduate sangat-sangat digalakkan memohon.
Kelulusan sekurang-kurangnya Diploma in Secretary (UiTM/ Politeknik) atau yang sewaktu dengannya.

Permohonan segera.

Pape sila PM ako k untuk nak dapatkan alamat HR opis :-)

Nota Jemari: Memang nak cepat ni!!!
Share:

4 comments:

  1. aiyo, baru nak rekomen anak jiran.. tengok2 nak seksateri..dah tak qualified ler anak jiran tu sebab dia seksi bukan seksa..

    ReplyDelete
  2. hehehe kak,
    sebab bos nak laki..
    dia x nak pompuan, pompuan leceh kata nyaaa..

    kang nak peknen nak cuti panjang laa.. nak mc la jaga anak hehehe..

    dia klu bole mmg nak laki..

    ReplyDelete
  3. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
    sambil jerit

    dah terlebih umur lah pulak ha ha ha.. apasal x 6 thn lepas :P

    ReplyDelete
  4. dah skrg baru ada kosong, nak wat lagu mana lagi kan... :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.