,

Tahniah Shai & Nazuha

Selamat Pengantin Baru....
Opppssss belom belom.. amboi nak express ajer.
Baru majlis bertunang laaa..

Kata nya majlis start jam 11 pagi.
Tapi rombongan dah sampai jam 10.30 pagi.

So terpaksa la menuggu sekejap di luar pagar.
Ni apsal takde komunikasi antara si S ngan N??
Dah tak pasal-pasal kesian kat keluarga rombongan bermandi peluh. :p

Kesian juga pada keluarga tuan umah yang belum ready 100%.
Iskk.... iskkk tak patut tak patut *sambel geleng-geleng kepala

Pape pun kebluran keadaan dapat dikawal. heheh ;-)

Urusan perbincangan penyampaian hasrat pihak lelaki berlangsung dengan jayanya.

Dan akhirnya...
Cik N sudah selamat bergelar tunangan kepada En S. 

AKo???
Erkk..... gurlpp...
Nak jugaaaaaaaa :p 
(psstt eh takmo tunang la, NIKAH terus je tau!! laalalaa)

Welkam to K.A.M.I.E
Tapi tunggu surat SAH baru leh aktif ek bersama-sama :p

"Eh betul ke En S dah bertunang??"

Sape kata orang lain bertunang orang lain tak leh dapat hadiah?

Tengkiu Cik N atas hadiah besday tempoh hari.
Sedap, lemak lazat!
Nanti leh tolong tempah kan hahaha.. 

*asal la kepala ako melekat cam kembar siam tu??? erkk.... 

Antara KAMIE yang turut menjayakan majlis pertunangan antara Shaizhar & Nazuha.
Esok lusa tulat bertambah la lagi ahli nya kan :p

Tahniah la ye buat En S & Cik N
Moga majlis seterusnya pun berjalan lancar dengan izinNYA.

Nota Jemari: Emas 915 peliss,,, takmoh emas putih :p lalallaa 

ps: oh ya, kad besday tu ako dah baca dah tapi TERbaca hari Senin.... Thank you to my ex-PENGARAH!!
Share:

4 comments:

  1. Whoaaaaa alhamdulillah :) Tahniah kepada kedua pasangan ni. En S malu2 kucinglah nampaknya,hehehe. Semoga sampai ke jinjang pelamin,amin.

    ReplyDelete
  2. naper nak emas 915..bukan 916 ke retna

    ReplyDelete
  3. eh silap ek?
    wakakkakakaa nampak sangat tak tau pasal emas2 ni :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.