, ,

Gaji Awal Ogos 2011

Sukacita dimaklumkan bahawa pihak opis telah bersetuju untuk membayar
awal gaji bulan Ogos 2011 pada 17 Ogos 2011 kepada semua staf dan pendahuluan sebanyak
setengah bulan gaji hakiki kepada staf di dalam kumpulan sokongan (Kumpulan G setara dan ke
bawah) bagi persediaan menyambut Hari Raya Aidilfitri.


Tarikh Pembayaran
• Bayaran akan dibuat bersama 17 Ogos 2011.

Pembayaran Balik
• Bayaran balik pendahuluan bulan Disember 2011.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pitam la klu ujung tahun takde BONUS... harus bergantung pada balance setengah gaji je ni..
Tak amek awal, takde plak nak wat blanjer2..
Klu amek awal plak, risau ujung tahun kang merana...
iskk.... dilemaaaa

Nota Jemari: Kowang yang lain amek ker?
Share:

9 comments:

  1. ehheehhe duit maaaa!!
    blink blink :p

    ReplyDelete
  2. aku amik lorr..
    kalau tak amik bak kata ko, takde duit plak nak belanja.
    hujung thn merana. tsktsktskts

    ReplyDelete
  3. tu la kan....
    mmg kena amek pun...

    ReplyDelete
  4. sakan mende nya..
    nak bayar duit kete,
    nak bayar bil2 rumah,
    nak bayar kad-kad kredit..

    aissshh... takde nya sakan..
    sama jer pungg

    ReplyDelete
  5. :(( sedih... gaji 28hb mcm biasa.

    :p nak buat 'pinjama' ngan awak boleh?

    ReplyDelete
  6. tak bleh....
    abih sudah.... :p

    pssttt pinjam la kat my tunang ..laariikkkkkk

    ReplyDelete
  7. my tunang? :p bila awak bertunang? oooo.. diam2 yek.. ha ha ha...

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.