Friday, August 5, 2011

Gaji Awal Ogos 2011

Sukacita dimaklumkan bahawa pihak opis telah bersetuju untuk membayar
awal gaji bulan Ogos 2011 pada 17 Ogos 2011 kepada semua staf dan pendahuluan sebanyak
setengah bulan gaji hakiki kepada staf di dalam kumpulan sokongan (Kumpulan G setara dan ke
bawah) bagi persediaan menyambut Hari Raya Aidilfitri.


Tarikh Pembayaran
• Bayaran akan dibuat bersama 17 Ogos 2011.

Pembayaran Balik
• Bayaran balik pendahuluan bulan Disember 2011.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pitam la klu ujung tahun takde BONUS... harus bergantung pada balance setengah gaji je ni..
Tak amek awal, takde plak nak wat blanjer2..
Klu amek awal plak, risau ujung tahun kang merana...
iskk.... dilemaaaa

Nota Jemari: Kowang yang lain amek ker?

9 comments:

  1. ehheehhe duit maaaa!!
    blink blink :p

    ReplyDelete
  2. aku amik lorr..
    kalau tak amik bak kata ko, takde duit plak nak belanja.
    hujung thn merana. tsktsktskts

    ReplyDelete
  3. tu la kan....
    mmg kena amek pun...

    ReplyDelete
  4. sakan mende nya..
    nak bayar duit kete,
    nak bayar bil2 rumah,
    nak bayar kad-kad kredit..

    aissshh... takde nya sakan..
    sama jer pungg

    ReplyDelete
  5. :(( sedih... gaji 28hb mcm biasa.

    :p nak buat 'pinjama' ngan awak boleh?

    ReplyDelete
  6. tak bleh....
    abih sudah.... :p

    pssttt pinjam la kat my tunang ..laariikkkkkk

    ReplyDelete
  7. my tunang? :p bila awak bertunang? oooo.. diam2 yek.. ha ha ha...

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.