Followers

Wednesday, August 10, 2011

Photoshoot Geng K.A..M.I.E

Entry kali ni ako nak tempek gambar je tau.
Dah nama pun entry 'photoshoot'.
So layan je la ye.

Sesi photoshoot kali ni dibuat kat Kota Iskandar, JB.
Klu kat KL ni kira kat Putrajaya la gitu.
Tempat bangunan opis2 gomen.

Ni bergambar sebelum kuar umah.
Weii apsal memasing cam cuba kempiskan pape yang patut tu ek?
Udah-udah le tuh :p

Yang ini sesi belajar cara-cara menggunakan kamera.
Tak pandai lagi, tak tau la kan!

Kemudian, belajar plak cara melompat!
Paling tinggi, paling hepi.
Paling tinggi, paling ceria.

Sesi berangan mengenang masa depan.

Sesi berangan bila nak kaya!!

BEst la dok berdiri belakang sodep ni.
Nampak ako kecik molek gitu.
hahhahaa.... psstt saya nak dok belakang awak la slalu camni :p

Bergambar berdua.
Berdua lebih baik kan, orang kata la..
Yuuhuu.... bila ai nak berdua ni ek?
lalalalaa..... 

Posing 3 dara.
Orang tua-tua cakap, jangan dok atas tangga.
Nanti kenapa ye??!!



Ini namanya posing 'pelok tiang'.
Klu roboh, nangis arkitek yang bina tiang tu..
Al-maklum, sumer nya 'montel-montel' belaka.
muahahahaa.....


Posing-posing hepi family.

Last sekali, si kecik pun nak posing juga.
Posing nak tayang gigi gamak nya tu.

Thanks sumer.
Sangat seronok.
Lenkali kita posing sakan lagi k.

Nota Jemari: Oooo Hepi Day!

7 comments:

Sis-Lin said...

betul2...mmg momen yg sangat best!...

nnti kita bt lagi dn reramai lagi kan... :)

aku said...

nangis..

AKO @ retna said...

SETUJUUU!!!

Shaizhar said...

saat manis bersama KAMU semua....

next photoshoot bronga hill nak? he3.

x penah sampai sana lagi. ada berani?

AKO @ retna said...

Klu ada peluang,
klu ada rezeki, insyallah

Carneyz said...

Betul2.. Sgt hepi time ni :) klu boleh taknak blk KL lagi. Hehe

AKO @ retna said...

hahahaa.....
Takpe lenkali kita buat lagi k ;)