,

Photoshoot Geng K.A..M.I.E

Entry kali ni ako nak tempek gambar je tau.
Dah nama pun entry 'photoshoot'.
So layan je la ye.

Sesi photoshoot kali ni dibuat kat Kota Iskandar, JB.
Klu kat KL ni kira kat Putrajaya la gitu.
Tempat bangunan opis2 gomen.

Ni bergambar sebelum kuar umah.
Weii apsal memasing cam cuba kempiskan pape yang patut tu ek?
Udah-udah le tuh :p

Yang ini sesi belajar cara-cara menggunakan kamera.
Tak pandai lagi, tak tau la kan!

Kemudian, belajar plak cara melompat!
Paling tinggi, paling hepi.
Paling tinggi, paling ceria.

Sesi berangan mengenang masa depan.

Sesi berangan bila nak kaya!!

BEst la dok berdiri belakang sodep ni.
Nampak ako kecik molek gitu.
hahhahaa.... psstt saya nak dok belakang awak la slalu camni :p

Bergambar berdua.
Berdua lebih baik kan, orang kata la..
Yuuhuu.... bila ai nak berdua ni ek?
lalalalaa..... 

Posing 3 dara.
Orang tua-tua cakap, jangan dok atas tangga.
Nanti kenapa ye??!!



Ini namanya posing 'pelok tiang'.
Klu roboh, nangis arkitek yang bina tiang tu..
Al-maklum, sumer nya 'montel-montel' belaka.
muahahahaa.....


Posing-posing hepi family.

Last sekali, si kecik pun nak posing juga.
Posing nak tayang gigi gamak nya tu.

Thanks sumer.
Sangat seronok.
Lenkali kita posing sakan lagi k.

Nota Jemari: Oooo Hepi Day!
Share:

7 comments:

  1. betul2...mmg momen yg sangat best!...

    nnti kita bt lagi dn reramai lagi kan... :)

    ReplyDelete
  2. saat manis bersama KAMU semua....

    next photoshoot bronga hill nak? he3.

    x penah sampai sana lagi. ada berani?

    ReplyDelete
  3. Klu ada peluang,
    klu ada rezeki, insyallah

    ReplyDelete
  4. Betul2.. Sgt hepi time ni :) klu boleh taknak blk KL lagi. Hehe

    ReplyDelete
  5. hahahaa.....
    Takpe lenkali kita buat lagi k ;)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.