Oh Lola! Marc Jacobs

Ingat entry wangi ni lagi tak?
Sekarang ni bertambah lagi arr koleksi wangi ako.

Perfume keluaran 2011 baru dari Marc Jacobs.
Cop!!
Jangan tanya ako Marc Jacobs tu brand apa.
Erkk siyes, ni adalah pestime ako mendengo nya.
Ye ye, ako bukan mahir sangat pasal perfume-perfume ni.

Wangi!
Lembut je.

Oh Lola ako berwarna PINK.
Yang gambar kaler PEPEL ni, saja ako nak soh kakak LIN ni membelinya ;p

Awak o awak,
jom wangi sesame.

Nota Jemari: tengkiu sekali lagi

13 comments:

  1. eeeeeeee saje je tau!!!! eh psttt berapa hengget haaa?????

    ReplyDelete
  2. ;p ala jgn arr marah :p ako terima je x tau rege... sok2 ako surveykan rege dia ye :p

    ReplyDelete
  3. alaaaaaa aku pun nak juga terima seadanya..huwaaaa
    eh 19.11 dh dekat laaaaa hahahaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. hahahahahah amboiii demand hadiah nampak ;p

    ReplyDelete
  5. minyak wangi aku byk lagi dlm plastik tak bukak...tah bila nak menyembur pun tatau..mcm sebulan picit sekali jek..haha

    ReplyDelete
  6. fatt,
    wah jimat la ko hehee....
    xpe... xde la ko pening2 nk beli br slalu kan..

    ReplyDelete
  7. ret...marc jacob nie ada hbag gak tau...rege ribu2 ko

    ReplyDelete
  8. ana,
    erkk tak mampu la ye nk beli henbeg beribu riban... hehe

    ReplyDelete
  9. hamboii perfume baru. aku xpandai pakai perfume. bukan ape, mcm xlekat aje kt badan. patu bila ingat sembur.. bila tak ingat tgk2 dh 3thn perfume yg sama ape kes hahahhaa

    ReplyDelete
  10. ELy,
    hehee...
    ako suka pakai perfume tapi kena pilih gak.. tak sumer bau idung ako leh terima, silap bau leh sesak kepala hotak ako :p

    ReplyDelete
  11. uuuiiihh.. ni mau jauh 5 meter dah tau Retna datang hik..
    gurau Retna eikk ;)
    kan best wangi wangi heheh..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com