,

Pre: Merdeka Raya

Agak kebizian arini.

Memalam kang ako update latest pasal jamuan 'Merdeka Raya' ni ye.
Ok, dah dah nak gi buat keje memana yang patut.

Zassss....

Selamat Hari Raya sumer ;-)

Nota Jemari: nak gi ke tak ni?
Share:

4 comments:

  1. g jek..makan free..hehee..
    ag pon org da jemput kan..

    ReplyDelete
  2. beshnye mkn free! dh lama xdpt invitation cenggini.. aku kalu part mkn mmg suka hehe

    ReplyDelete
  3. Guna bendera bt selendang tudung pun cantik..baju color merah..kasut color kuning..bag warna biru..hehehehehehe

    ReplyDelete
  4. beb nnti masuk sini ek.

    http://lalalandsale.blogspot.com/

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.