Followers

Tuesday, October 4, 2011

Putih oo Putih

Asal la time-time gini ko wat hal plak ni?!!!!

Balik dari opis tadi, drive mcm biasa.
Terlanggar lubang, pastu rasa stereng cam dah sengget sebelah.
Ok lagi tetap meneruskan pemanduan.

Tapi rasa dalam hati cam x best nak drive.
Sampai je rumah, terus check.

 Pancit!!
Erkkk check punya check, ghopenya tayar terkoyak panjang plak tu.
Ermmm.... termenung kejap depan tayo tu.

Garu-garu kepala.
Tetiba cam semangat lak nak buka tayar tu.

Ye la, klu nak tunggu 'bantuan' sampai, sian plak kat tayar tu terpenyek lama.

Baru cuba nak naikkan si putih , tak sampai soploh minit ako dah tercunggap!
Ketat!
Adoiiyaii... sesak napas dibuatnya.

Ye la baru sedar tenaga seorang wanita.
Kuat mana la sangat kan.
Baru la rasa betapa di saat-saat genting camni, ako perlukan LELAKI..

Erkk.... nampak gaya kena cari stok LELAKI.
Bila stok dah banyak, senang sket 'bantuan' datang, betul tak?!
hehehe...

Adehh dehh...
camne nak setel ni ek?
Konpom tayar kena beli baru.
Klu nak pakai yang baru, takkan nak beli sebelah je kan?!
Harus la seimbang, so kena la beli sepasang sekali.

Masalahnya duit utk satu ketul ada la.
Yang lagi seketul mana lak nak cekau??

TING!!
Kena wat muka kesian ni.

Bantuan oo bantuan..
bantuan camne yang akan muncul ye?

Nota Jemari: tukar si putih? ermm...

6 comments:

MrJocko said...

tukar tayar jer,,, keta tak payah

AKO @ retna said...

noted

fatt said...

rim tyr tak bengkok ke? ada cek? kot2 masa terjun lubang tu terkemik ke

AKO @ retna said...

fatt,
aha mmg konpom bengkok..
masak nak kena ganti baru ni..

Oh Oeya said...

Waaa.. menyentap jiwa!
Nak tyre baruuu..
Nak tyre baruuu..

AKO @ retna said...

gurlp...
fengsan!! :p