Tuesday, January 17, 2012

Dubai Airport Flash Mob

Oooo musim ngeMOB eh skrg ni??!!!
Sana sini flash mob..
Klu cari kat youtube, ghopenya dah banyak airport buat mende alah ni..
Yang ni kat Dubai Airport plak..
Laayaaann...




Cool kan ;-)

Nota Jemari

6 comments:

  1. As salam. Selamat pagiii Retna ;-)

    Best gak eikkk flash mob ni :-)

    ReplyDelete
  2. flash mob nih mmg besh.. meh kite g join memana haha

    nnti free check sini

    http://lalalandsale.blogspot.com/2012/01/answer-get-lucky.html

    ReplyDelete
  3. aku teringin nak join flashmob macam nih muahahahaha...tari inang satu!!!!

    ReplyDelete
  4. tetiba nak buat soklan buduh sat

    flash mob ni ape retna? ha ha ha

    ReplyDelete
  5. Tak tu..soalan pandai la kak ila...
    saya pun tak tau heheeh :D
    Ret...bg penerangan sket...

    ReplyDelete
  6. Oeya,
    Salam pagi... menarik kan ;)

    Ely,
    hahaha ok ok nnt ako terjah situ

    Janggel,
    wakakaka terus tradisional tuh :p tp ok gak secara tak langsung kasi promot tarian malaysia kat mata dunia hahah

    Ila & Erin,
    Sila baca entry ako di atas k ;)

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.