Showing posts from July, 2012Show all
Cupcake Wars!!

6 Jun 2012. Lama dah pun acara ni. Sempena JASM GAMES 2012. Ako citer ringkas-ringkas sudah la ye. Citer pun dah lama sangat. Dah basi tapi tetap nak menempel cerita nya kat sini juga haha. OK jom layan. Macam biasa ada 3 grup …

Menunaikan Kewajipan

Salam Ramadhan, Tahun ke-6 ako menunaikan kewajipan yang satu ini. Alhamdulilah, tahun ni ako x terkocoh-kocoh nak membayarnya macam tahun lepas. Tahun lepas hampir terlepas. Tahun 2009 langsung ako terlupa. Tahun ini, sekali la…

Salam Ramadhan, Memandangkan dah masuk bulan ramadhan.. Memandangkan raya bakal menjelma... Memandangkan kena la buat baju baru gamak nya kan.. Memandangkan kowang pun musti nak cantek-cantek di pagi syawal.. Apa kata kowa…

JASM Staff Day 2012 - part 3

Bersambung lagi... Kisah bercanda di tepi pantai belum berakhir lagi. Malam nya kami ada BBQ dinner. Tepi pantai ... tapi malam itu tak rasa plak angin pantai bertiop. Acara dimulakan dengan pembawakan obor sambel diikuti oleh s…

Alhamdullilah, semalam dapat duduk sebilik dengan seorang aktivis keselamatan Capt. Bala Supramaniam. Kalau anda pernah tgk video-video kekejaman di Palestine dan Syria, jgn ingat anda jauh dari kekejaman seperti itu. Nauzubill…

Bank Negara Malaysia ingin mengumumkan kepada orang ramai bahawa wang kertas siri baharu Malaysia akan berada dalam edaran mulai 16 Julai 2012. Wang kertas baharu ini adalah sah diperlakukan dan akan diedarkan bersama-sama dengan…