Mencari sesuatu yang hilang



Maaf la ye sebab agak lama x mencoret sesuatu yang terkini buat tatapan kowang.
Masih tercari-cari waktu terluang dan juga sifat kerajinan yang ntah hilang ke mana.
Moga akan ketemu ia dengan segera.
Harap bersabar ye.

Bukan x moh hapdet tapi tiap kali  idea tengah mencurah-curah, ada je gangguan yang mendatang. Sudahnya terdampar menyepi aje la kisah-kisah lelama kat dalam draft.

Pape pun pada yang menanti, terima kasih bebanyak sebab masih sudi menanti sesuatu tulisan ako di sini.

Jumpa lagi nanti!

Nota Jemari: Chaiyok!!!

Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.