Showing posts from October, 2012Show all
VITAGEN Kolagen

Suka minum VITAGEN tak? Zaman ako kecik-kecik cukup suka minum vitagen ni tapi klu x silap macam mahal la kan. Ye la klu dolu-dolu harga skrg ni dah rasa mahal la sangat maka nya mak abah ako idok le mampu nak beli nya sla…

Selamat Pengantin Baru

Tahniah Ila n Jamal! Akhirnya penantian mereka untuk bersatu terlaksana sudah. Alhamdulilah. Tersenyum mereka sekeliling terutama pasti lah abah dan mak. Insyallah tahun depan boleh dapat cucu... hahaa... Memandangkan cousi…

Party @ Jkids Playground

Dapat undangan.... Eh silap silap.... Dipaksa meneman sebenarnya tapi bersyarat juga la kan. Pagi ako teman dia, petang dia plak kena teman ako. Sabtu lepas ako ke Paradigm Mall. Ada party kisahnya. Besday party bu…

Selamat Menyambut Aidil Adha 1433 H

Tak sempat nak sambung cerita ceriti lagi dah... So sempena nak ghaye esok ni, ako nak ucapkan kepada sumer, Berkorban apa saja.... Nyawa atau pun harta... Erkk ada ke yang nak korban nyawa maupun harta??? *w…

Bagus sangat ke BLOG kowang?!!!

Hahaha saja kasi gempak je tajuk nya tu... Ni, nak bagitau sket. Ako ni kan bizi sokmo je lately ni. Ntah apa yang membizi pun x pasti. Cuma yang ako bole konpomkan, ako skrg cam dah susah sket nak menempek lelama kat …

Tips Penjagaan Duit Kertas Polimer

Ako baca artikel ni yang dipublish di laman sesawang opis ako. Ako rasa sangat berguna artikel ni, maka ako suka sesangat nak share dengan kowang sumer. Info yang berguna elok dikongsi dan diwar-warkan bersama, betul tak?! Har…

JASM Rock n Bowl

Sabtu lepas kan department ako ada buat bowling tournament. Lawan kat Midvalley. Ako plak aritu TERdatang lambat dek gara-gara 'ketapi' buat hal. Kebetulan terserempak dengan si Yazrul maka bersepakat bergather-gat…

3 Lagi Galeri Baru Dibuka di BNM Muzium dan Galeri Seni

BNM Muzium dan Galeri Seni dengan bangganya mengumumkan bahawa pada 15 Sept 2012, tiga lagi galeri kami kini dibuka kepada orang ramai. Galeri yang dinanti-nantikan Galeri Kanak-kanak, Galeri Kewangan Islam, dan Galeri Bank Negar…