Showing posts from June, 2013Show all
Gathering TIME!

It's tomorrow! Let's have a FUN!! Yeeehaaaaaaaa it's PARTY time... Semangat betul tuan umah! Jangan kata esok tema PEPEL ek?! Mati ahkak ko ni last minit nak cari baju kaler PEPEL . Arghhh... MERAH…

OK dah konpom dah sah! Tak payah susah-susah nak buat visa untuk ke Jepun, effective 1 July 2013. Hoyeee!! Nampak nya peluang masih cerah. Masih ada rezeki untuk ke negara matahari terbit. Bila??? Hahhahaa tunggu!! KUA…

Alhamdulilah.. jerebu arini semakin pulih. Kowang boleh pantau IPU setiap sejam kat sini ---->  http://apims.doe.gov.my/apims/hourly1.php Bagus! Pencapaian yang boleh dibanggakan setakat ini. Banyak tempat dah menurun…

Paling teruk arini kawasan Pelabuhan Klang. Ermm x istihar darurat ke kat sana? Moga orang-orang yang berada di sana sentiasa berwaspada! Yeay, kawasan Batu Muda dah kurang sket dah. Sikit je pun. Jadi la kan. Tapi masih d…

Surprise again!!????

Oh my!!! Siyes, terkezut ahkak. Balik dari beli lunch, sempat melantak dulu. Abes melantak, nak duduk je kat tempat, tup tup ternampak sesuatu atas meja. Surprise!!! Hahaha.... Thanks guys! Nyumm nyumm...... shud …

ALAMAK!!!! Batu Muda area belakang umah ako je... Gurlpppp!! Erkk... klu bertambah buruk, erkk saya ada pengecualian dari bekerja tak? Erk... erk.... Kowang pun boleh pantau kat sini ----->  http://www.doe.gov.my/a…