Followers

Monday, June 3, 2013

Musim PANAS kat sini kan?!


Sekarang ni kat Malaysia dah tiba musim 'panas' kan?!
Kowang pasan tak?
Bila cuaca x menentu, lebih-lebih lagi panas yang terik, mula la pelbagai jenis penyakit akan timbul.

Dek sebabkan cuaca x menentu ni lah, ako sudah dijangkiti virus batuk-batuk, gatal tekak dan pening kepala. Harap-harap batuk ni x berpanjangan la gamaknya kan.

Dah sampai pedih-pedih dada dibuatnya.
So, pada kowang kat luar sana, rajin-rajin la minum air kosong bebanyak k.
Untung-untung, boleh elakkan dari terkena jangkitan sebarang penyakit.

Nota Jemari: Bila dah minum terlalu banyak, kerap la ke toilet je memanjang....

2 comments:

Dee said...

mmg panas pun..nak2 time tidur malam..gelisah dibuatnya..salam kenal sis..

watyz said...

btol tu. la ni cuaca x menentu. kerap kena migrain skrg ni...