Musim PANAS kat sini kan?!


Sekarang ni kat Malaysia dah tiba musim 'panas' kan?!
Kowang pasan tak?
Bila cuaca x menentu, lebih-lebih lagi panas yang terik, mula la pelbagai jenis penyakit akan timbul.

Dek sebabkan cuaca x menentu ni lah, ako sudah dijangkiti virus batuk-batuk, gatal tekak dan pening kepala. Harap-harap batuk ni x berpanjangan la gamaknya kan.

Dah sampai pedih-pedih dada dibuatnya.
So, pada kowang kat luar sana, rajin-rajin la minum air kosong bebanyak k.
Untung-untung, boleh elakkan dari terkena jangkitan sebarang penyakit.

Nota Jemari: Bila dah minum terlalu banyak, kerap la ke toilet je memanjang....

2 comments:

  1. mmg panas pun..nak2 time tidur malam..gelisah dibuatnya..salam kenal sis..

    ReplyDelete
  2. btol tu. la ni cuaca x menentu. kerap kena migrain skrg ni...

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com