Followers

Friday, August 16, 2013

Berbuka di 'Kotak Merah'

Cepatnya, dah raya ye!
Harap belum terlambat nak ucapkan Selamat Hari Raya buat anda semua.

Dah masuk syawal dah pun tapi entry tetap pasal ramadhan lagi.
Hahahaa... takpe la kan janji hapdet juga!


Ha ni nak citer sket.
Kisah hari Selasa, sebelum nak ghaye aritu.
Ini memang x plan langsung.
Tetiba kawan nan satu tu menyuarakan hajat.
Ajak berbuka di 'kotak merah'.

Dan kebetulan memasing memang xde plan lain, maka setuju je la.
Kami je pun yang tinggal kat opis masa tu.
Ramai dah start cuti.
Jadinya, berbuka aje la kami di kotak merah.
Makan-makan sambel menghiburkan hati.


Elok sangat la tu kan.
Malam terakhir terawikh, kami di situ.

Anak rantau, raya pun kat KL je.
Sedih sedih, tu yang hiburkan hati.
hahahaa tapi yang sebenar nak sampaikan hajat orang tu.
Gian nak melalak kekdahnya.

Layaan kan aje.
Melalak lagu-lagu raya plak tu.
Mana tak sadis dibuatnya.
Sedap x sedap sore belakang citer, janji puas hati.

So, sekali lagi, Selamat Hari Raya,
Maaf Zahir Batin.

Moga raya kowang kali ni bertambah-tambah berkat.

Nota Jemari: Minggu ni nak beraya ke mana ye?

No comments: