Showing posts from September, 2013Show all
Deman Jdorama

Hari tu gi umah sorang teman ni. Kebetulan husband dia ada bawa balik dvd-dvd kat bawah ni. Katanya kawan si hubby dah x nak tengok dah drama-drama tu semua. Kira macam dia nak let go la. At first ako ingat kan dvd dra…

ECONS Sector Hari Raya Celebration 2013

Majlis ni berlangsung hari Khamis lepas, 5 Sep 2013. Orang kuat di belakang tabir menyiapkan tugas-tugas terakhir sebelum majlis bermula. Ye ye kitorang memang buat kat situ. Bukan kat department hatta caf…

Lawak Ke Der 3

Wah! Dah kuar dah! Dah bole beli dah! So, tunggu apa lagi. Cepat dapatkan tiket untuk tengok Lawak Ke Der yang ke-3. http://www.ticket2u.biz/Default.aspx Huwaaaaaaa!! Nak tengok! Anyone nak tengok sesam…

Merdeka! Merdeka!

Tahniah MALAYSIA! Selamat Hari Jadi MALAYSIA! Bangga menjadi anak MALAYSIA! Jadi apa la sangat 20 sen tu kalau nak dibandingkan dengan 56 tahun. Alhamdulilah, syukur atas nikmat dari-NYA. MERDEKA! MERDE…