Showing posts from July, 2014Show all
Selamat Hari Raya

Konpom korang pun mood dah pikir nak beraya je kan. Macam aku gak la ni. Memang xde mood dah nak keje ni ahahaa... Dah terbayang nak gi holiday. Dalam takde-takde mood tu, sempat juga la kita buat keje extra kat opis n…

JJCM: Golek-golek Suasana Kampung (versi ramadhan)

Stop kejap la eh citer pasal Jepun. Insyallah ada masa, aku sambung lagi. Jom nak citer pasal jalan-jalan cari makan dalam bulan pose ni. Tak jauh pun, dekat MRR2 je.  Aritu kat IG mekcu ada tanya, "betul ke na…

Trip Matahari Terbit: Tokyo (Day 8)

Tak sangka dah masuk hari ke lapan di Jepun. Kejap je masa berlalu kan.  Cerita hari ketujuh baru je lepas .. Hari ni kita jalan-jalan sekitar Tokyo. Pegi tempat yang patut pegi. Makan sesuatu yang patut di makan ka…