Showing posts from August, 2014Show all
Beraya bersama Schoolmate, Classmate, Bestmate!!

Hahahha tajuk tu, ada ke bestmate ek?? Hentam je la, sesuka ako je letak camtu :p Tetiba plan datang nak gather-gather dengan derang ni. Dah lama sangat tak jumpa. Anak-anak memasing pun dah membesar bagai johan :-D…

Habis dah raya!!

Dah abesh rupa nya raya ye. Kejap je kan... Tahun ni memang tak beraya sangat pun. Cuma minggu akhir raya baru-baru ni je, baru terhegeh-hegeh nak g beraya umah kengkawan. Jadi la daripada tak pergi langsung. ~~~~~~~~~~~~~…

Selamat Pengantin Baru, Najwa & Shah

Syiok nya nak tawennn!!! hahahhaa... 15 Ogos lepas, berkesempatan pegi majlis nikah mempelai ni. Anak ex-opismate ako. Pape pun Tahniah untuk kedua mempelai ni. Sangat comel pengantin pompuan ni kan :p Mari l…

Yen RM RM Flight ticket :- 685 KL-Osaka 270 Tokyo-KL 414 Hotel :- 883 Green Hill Hotel Kobe (1N) 160 Hotel Tai…

Trip Matajari Terbit: Tokyo-KL (Last Day)

Last day! Kejap je kan ...  Pong pang pong pang, dah hari terakhir di bumi jepun. Ekceli memang dah x sabar dah nak balik. :p Rindu dah nak makan nasi lauk rendang, makan ayam..  Dah buhsan dah, tiap pagi makan biskut …