Kain oo Kain

Hahaha saja mmg nak tiru entry kak een pun... *bluwek*
Lately ni ramai plak yg sudi bagi ako kain tuk buat baju.. Thanks a lot la kat derang..
Ada 2 helai dalam proses menjadi baju kurung.
Dan kat bawah ni ada lagi 4 helai yg masih dok tersusun rapi atas katil.
Erkk... x tahu bila nak dihantar kat tailor.
Baju Raya?? ermm perlu ker? Rasa mcm x perlu je nak berbaju baru raya nanti.
Bukan meriah pun... :-(

~Kain ni drp Kak Lin. Dia import dari vietnam kot klu x silap ako..~

~Kain ni drp Kak Een, import dari Bandung kan?!~

~Kain ni dari Fara, of coz la import dari Jay Bee~

~Kain ni dari Angah.. hehe import dari India kot..~

Coz cuba kowang tgk, ni kain saree tau.. siap ada kain tuk wat blouse.. fuyoo..
erkk... agak2 kain wat blouse tu ako nak wat hape ek?
hehehehe...*wink*

Pape pun, thanks to ALL

Nota Jemari
: Thank you

4 comments:

  1. ni nak buat raya ker nak buat nikah.. wa ka ka.. larikkkk!!!!

    ReplyDelete
  2. kah3.. hamboioiii x sayang mOlot sungguh si burung ini...

    ReplyDelete
  3. suke kain yang kat atas tuh... buleh buat baju raya hapa....he he he

    ReplyDelete
  4. zura,
    yup mmg leh wat baju raya tapii... ermm....

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com