Kain oo Kain

Hahaha saja mmg nak tiru entry kak een pun... *bluwek*
Lately ni ramai plak yg sudi bagi ako kain tuk buat baju.. Thanks a lot la kat derang..
Ada 2 helai dalam proses menjadi baju kurung.
Dan kat bawah ni ada lagi 4 helai yg masih dok tersusun rapi atas katil.
Erkk... x tahu bila nak dihantar kat tailor.
Baju Raya?? ermm perlu ker? Rasa mcm x perlu je nak berbaju baru raya nanti.
Bukan meriah pun... :-(

~Kain ni drp Kak Lin. Dia import dari vietnam kot klu x silap ako..~

~Kain ni drp Kak Een, import dari Bandung kan?!~

~Kain ni dari Fara, of coz la import dari Jay Bee~

~Kain ni dari Angah.. hehe import dari India kot..~

Coz cuba kowang tgk, ni kain saree tau.. siap ada kain tuk wat blouse.. fuyoo..
erkk... agak2 kain wat blouse tu ako nak wat hape ek?
hehehehe...*wink*

Pape pun, thanks to ALL

Nota Jemari
: Thank you
Share:

4 comments:

  1. ni nak buat raya ker nak buat nikah.. wa ka ka.. larikkkk!!!!

    ReplyDelete
  2. kah3.. hamboioiii x sayang mOlot sungguh si burung ini...

    ReplyDelete
  3. suke kain yang kat atas tuh... buleh buat baju raya hapa....he he he

    ReplyDelete
  4. zura,
    yup mmg leh wat baju raya tapii... ermm....

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.