November 2009 - Ako Tetap Ako

"Our Story, The Musical"

Thursday, November 19, 2009
Salam, Memandangkan esok ako dah start takde kat opis, so ako tempek beberapa keping gambar buat tatapan kowang sumer. Gambar-gambar untuk...
Read More

Tiga tahun sudah berlalu

Wednesday, November 18, 2009
18 November 2006, masih terngiang2 lagi peristiwa itu di kepala hotak ako. Sehari sebelum itu, ako dan  MAK telah menemani arwah ABAH di IJ...
Read More

Hepi Besday, Shai!!

Wednesday, November 18, 2009
Sabtu, 14 November 2009. Kisahnya pagi itu ako ada latihan teater sampai ke petang tapi sbb kan keMALASan, maka ako datang belah pagi saje. ...
Read More

Cendol LEMAN DAWI

Thursday, November 12, 2009
Selesai urusan pengebumian, kami sepakat mau pulang. Tapi sempat singgah di pekan Rembau untuk makan tengahari. On the way pulang ke KL, kam...
Read More

Hepi Annivesary

Monday, November 09, 2009
Tanggal 9 November 1973, Sudah genap 36 tahun perkahwinan mereka. Alhamdulilah mereka dikurniakan 4 orang cahayamata yang sihat2 belaka. ...
Read More

Video Sesi latihan

Wednesday, November 04, 2009
Salam sumer, Arini puas daah ako pikir nak letak entry apa tuk tatapan kowang sumer. Alang2 ako buka buletin kijang kat opis tadi, ada vid...
Read More

Koleksi Hantaran

Tuesday, November 03, 2009
Pagi tadi lepas beli bekfes, sempat la singgah kat kedai makcik kat kupang tu.. Tetiba tertarek kat majalan "Koleksi Hantaran Penganti...
Read More

"Hepi bEsday, LAN"

Tuesday, November 03, 2009
Salam pagi Selasa, Ye ye citer pasal makan lagi kat department ako. Kata nya nama department pun Jabatan Aku Suker Makan (JASM). muahahahah...
Read More

Krispy Kreme

Monday, November 02, 2009
Minum petang jumaat lepas ditaja oleh Kak Farina. Asalnya nak buat makan-makan sempena bos-bos takde kat opis. Last minit para SE sumer ken...
Read More
Powered by Blogger.