April 2011 - Ako Tetap Ako

Hepi wiken

Friday, April 29, 2011
Minggu ni cuti panjang weiii! Suker la tu... Hahaha sape yg tak suker klu dapat cuti. Tambah-tambah cuti tu lebih sket dari kebiasaan, be...
Read More

Tahniah, BOS!

Thursday, April 21, 2011
Tahniah buat BIG BIG BIG BOS ako sebab jawatannya dilanjutkan ke LIMA tahun lagi!! Tahniah! Tahniah! Moga opis ako bertambah maju dibawa...
Read More

Ako bukan PEMENANG

Tuesday, April 19, 2011
Bukan ako yang menang pun.. Tapi klu ako yang menang, konpom awal-awal dah buka dan lihat isi kandungan.. En Shaizhar , Ko takmoh amek k...
Read More

Rutin Harian

Tuesday, April 12, 2011
Pagi gi keje... 5.30 petang dah balik.. Naik lrt dari bandaraya ke stesen sentul. Amek kete, drive ikot DUKE highway.. Paling-paling kurang ...
Read More

KFC Lunch Treats

Monday, April 11, 2011
Lunch time! Eh tak, ni lunch masa Jumaat aritu. Kan ako gi The Mall kan, tetiba lak terasa nak melantak KFC. Kan sekarang KFC dah ada pr...
Read More

Telur Tiruan

Friday, April 08, 2011
Ekceli ako baru je tau. Memang dah lama tak tengok TV. Tu pun sebab kawan kat sebelah yang bagitau. Tambah kuat bila dapat email berkenaa...
Read More
Powered by Blogger.