July 2008 - Ako Tetap Ako

AKO x kenal ko!!!

Wednesday, July 30, 2008
Ishh... x suker tul arr... Ako dah cakap ko salah no. Ako dah cakap ako x kenal ko. Ako dah cakap ako x kenal pun si BALQIS tuh. SO, x yah...
Read More

R.O.S

Tuesday, July 29, 2008
Wah... Tak sangka dah membiak.. Yeah, ako beli bunga ros ni tahun lepas * klu x silap * Ekceli arwah MAK yang nak 'jaga' bunga nih....
Read More

Watchaaaaa

Sunday, July 27, 2008
No matter what No matter where No matter how I'm watching you! So, watch out u out there!! Waaaachaaaaaa........ Nota Jemari : cari mana...
Read More

Rindu datang lagi..

Sunday, July 27, 2008
Ako windu saat itu.. Yeahh ako windu xtvt itu.. Ako windu ako yang dulu.. Ako windu sumer nyer. Ako windu nak kembali lagi.. Ako windu ke te...
Read More

My Bear

Saturday, July 26, 2008
Semalam lunch kat sogo. Jalan2, n kebetulan kak een nak beli hadiah besday tuk diri sendiri. So dah alang2 sampai sana, ako pun jalan2 ke ba...
Read More

Facebook

Friday, July 25, 2008
Anyone?? Klu ada, and interested, just add me ok anakomak6@gmail.com Nota Jemari : nothing spesel
Read More

Jam lagi

Thursday, July 24, 2008
Kesinambungan entri ako pasal jam. Saja nak kongsi ngan kowang sumer. Ekceli ni je jam yg tinggal dalam simpanan ako. Ada yg dah kena curik ...
Read More

Jam oo Jam

Thursday, July 24, 2008
Aritu ako gi KLCC.. Sempat la kejap jenguk kat satu gerai ni. Gerai tu jual jam2 tangan mcm2 bentuk. Ekceli dari dulu ako ni memang penggema...
Read More

Hepi Besday!

Thursday, July 24, 2008
Hepi besday KAK EEN !! psstt yg ke bape ek? Hehehee... moga bahagia selalu. Jangan riso, kita berdua tetap 'awets muda' * wink * Wah...
Read More

WOW, Lomantik nya!!

Wednesday, July 23, 2008
Ako dah lama x layan citer cindelela. Ntah nape malam tadi bole TERlayan la sampai abesh. Well, makin menarek plak citer tu. Tapi rasa nya m...
Read More

B.U.H.S.A.N

Wednesday, July 23, 2008
hoittt!!! Pandai ko eh, taim ako coti ko boring, taim ko lak coti, takkan ako x boring kan!! huwaaaaaaaaa.... gilosss buhsan xde kawan nak ...
Read More

Kain oo Kain

Monday, July 21, 2008
Hahaha saja mmg nak tiru entry kak een pun... * bluwek * Lately ni ramai plak yg sudi bagi ako kain tuk buat baju.. Thanks a lot la kat dera...
Read More

Bukan kali PERTAMA

Sunday, July 20, 2008
klik to enlarge Masuk facebook aritu. Ex-opismet menyapa kat situ. Borak2...ermm... mencik tul ngan soklan yg berulang kali... ermm.. Nota...
Read More

Thank you

Saturday, July 19, 2008
Hari ni 19 Julai. Hari ni genap umur ako 30 taun 1 bulan. Sekejap je masa berlalu.. Murah rezeki, bila dah makin 'matang' ni banyak ...
Read More

Hari Ramah Mesra

Saturday, July 19, 2008
'Sihat Ceria Bahagia' Itu lah tema hari ramah mesra Puspanita tahun ini. Macam yg ako alert kowang pagi tadi, seawal kul 7 pagi ako ...
Read More
Powered by Blogger.