February 2010 - Ako Tetap Ako

Lihat lah keindahan!!

Sunday, February 28, 2010
Pas kenduri kami buat satu misi iaitu mahu bergambar sakan bersama sawah padi. Tapi sila lah jangan salahkan kami jika gambar2 adalah tidak ...
Read More

Style apa lak ni???

Sunday, February 28, 2010
Adehh nak tergelak bila tadi ako tengok gambar si ABIN ni. MAMA si ABIN baru je load kat dalam FB dia. Wakkaakkaa..... nak kata gaya owang ...
Read More

Nak MUDA ke TUA???

Saturday, February 27, 2010
Si pompuan dah umur 33 tahun.. Lelaki TUA seorang yang berpangkat dan berharta. Boss kepada si pompuan. Lelaki TUA seorang yang teliti. ...
Read More

TERSAMA la pulak...

Wednesday, February 24, 2010
Jalan-jalan lunch, on the way kat jambatan, terserempak ngan empunya kaki. Tak kenal pun tapi apa yang menarik, derang pakai kasut sebiji sa...
Read More

Celebration CNY 2010

Tuesday, February 23, 2010
Lunch tadi ada makan-makan sempena nyambut ghaye cina. Bukan takat owang cina je yang dapat makan malah sumer owang pun dapat gak melantak ...
Read More
Powered by Blogger.