Dah lama x melepak dengan derang. Setelah sekian lama, setelah bertahun2 maka hari semalam adalah bersejarah buat kami sumer. Kerna akhirnya dapat juga bersatu kembali. Kisahnya bukan terpisah jauh mana pun memasing. Tapi dek kerna rutin kerja yang berbeza-beza, maka memasing memang tiada waktu untuk bergather2, berlepak dan bergurau senda seperti dulu.

Setelah sebulat sore maka sepakat la melepak waktu lunch di Lanai.

Before tu nak minta maaf kat kowang sebab ako baru pasan gambar2 lain sudah TERDELETE dalam henpon ako!! Aiyaaakkk ya ampun ingat kan sudah download sume sekali. Yang berjaya di tempek hanya la gambar seperti di bawah.


Pastu ako nak minta maaf kat Shida n Ija sebab kami sumer melepak bergather2 tanpa kowang berdua. Nak buat mcm mana, sorang tengah pregnant dan tak larat mau menapak dari Maju Junction ke HQ. Dan sowang lagi bercoti belajar. Takpe lepas kowang abes kontrak/belajar, kita gather2 balik k.

Walau x semeriah dulu, tapi ako rasa itu sudah cukup memadai buat kita sumer untuk mengenang kembali saat2 manis bersama. 

Kak Een & Wan, kowang ingat lagi kenangan kita berlima ke Cameron bersama si kancil shida? Sonok kan! Klu la saat itu boleh diteruskan lagi.. ermmmm

Yan, saya rindu la kat 'sushi' awak. Marbelessss!!!

Farihah, ermmm alamaakk ko sebelah ako jer, Ari2 rindu tu terubat hhehee...

Yan, Wan, rindu gak saat2 kegemilangan kita berkongsi citer Jepun dan Korea. 

Andai masa boleh diputar kembali....

Nota Jemari: ako tatap sayangg kowang!!