March 2010 - Ako Tetap Ako

I am Back

Wednesday, March 31, 2010
Ako sudah selamat mendarat kat Malaysia awal pagi tadi. Nanti la ye ada masa ako akan hapdet citer-citer dari sana.. Jauh perjalanan luas ...
Read More

Sesak???

Wednesday, March 24, 2010
Arini tempat opis ako tetiba sesak yang amat. Jalan masuk sudah dipenuhi kereta sepanjang jalan. Oooo baru teringat, kan dari pagi sampai pe...
Read More

Tea TIME!!

Wednesday, March 24, 2010
Lepas lunch sambung balik keje-keje tadi. Kali ni lagi ramai yang datang menolong. Namun masih lagi belum cukup buku-buku itu siap. Dah pen...
Read More

Makan TIME!

Wednesday, March 24, 2010
Keje, keje la jugak kan tapi tiba time makan, takkan nak escape kan. Malas nak kuar. Memasing nak siapkan cepat sumer keje-keje tadi. So, ka...
Read More

Takde DEBARAN pun????

Sunday, March 21, 2010
Eh, what happen? Takde ghase pape pun.. Mana DEBARAN yang ditunggu-tunggu?? Eh, what the hell? Tak best nyaa.... Takde DEBARAN pun... ...
Read More

SIGS vs SDJ

Sunday, March 21, 2010
Anne Jaafar   March 21 at 1:10am retna, hubby anne tanya retna dulu masa sek rendah naik bas pakcik takim ker? Retnawati Mohd Yusof   March...
Read More

Nazak dah ni!

Friday, March 19, 2010
Adehh..... lapaar giler!! Ghase dah nazak sungguh tahan lapar nih.. Dah terbayang-bayang pizza dalam kepala hotak... Laaaapaaaarrrrrrrr!! ...
Read More

LIVE Farmville

Thursday, March 18, 2010
Penat jalan kat atas jom kita lepak kat tasik plak. Wei kowang sape kata kat dalam FB je ada farmville. Kat sini pun ada jugak tau. LIVE lag...
Read More
Powered by Blogger.