Rindu datang lagi..

Ako windu saat itu..
Yeahh ako windu xtvt itu..
Ako windu ako yang dulu..
Ako windu sumer nyer.

Ako windu nak kembali lagi..
Ako windu ke tempat itu..
Masih ada waktu kah untuk ako kembali lagi..
Hanya masa & keadaan dapat menentukan.

Insyallah

Nota Jemari: rindu datang bertamu
Share:

4 comments:

  1. ko camping kat mana tu.. perghhh larat ker panjat sana sini .. mesti dulu ko kurus ek..

    Alhamdulillah ko dah gi Umrah eh dulu.. tahun berapa eh ni.. Inysa Allah pasti ko akan sampai ke sana lagi..

    ReplyDelete
  2. hahaha siot je.. kurus ke gumuk ke janji stamina kuat.. cettt... camping kat hutan kat zoo negara tuh.. Bukit Kemensah ke hape nama dier lupa lak..

    yup.. klu x silap taun 2000 ke 2001, ako pun dah lupa..

    Insyallah...

    ReplyDelete
  3. tak pernah dengar pun Bukit Kemensah.. jadik ler tu ko dah camping dekat2 dgn zoo.. ha ha ha..

    p/s: nikah kat seremban ke 8/8 ni? he he

    ReplyDelete
  4. wakaakka kat zoo cettt....

    p/s: aha nak join ke meNIKAH gak...

    *bluwek*

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.