Sunday, July 27, 2008

Rindu datang lagi..

Ako windu saat itu..
Yeahh ako windu xtvt itu..
Ako windu ako yang dulu..
Ako windu sumer nyer.

Ako windu nak kembali lagi..
Ako windu ke tempat itu..
Masih ada waktu kah untuk ako kembali lagi..
Hanya masa & keadaan dapat menentukan.

Insyallah

Nota Jemari: rindu datang bertamu

4 comments:

  1. ko camping kat mana tu.. perghhh larat ker panjat sana sini .. mesti dulu ko kurus ek..

    Alhamdulillah ko dah gi Umrah eh dulu.. tahun berapa eh ni.. Inysa Allah pasti ko akan sampai ke sana lagi..

    ReplyDelete
  2. hahaha siot je.. kurus ke gumuk ke janji stamina kuat.. cettt... camping kat hutan kat zoo negara tuh.. Bukit Kemensah ke hape nama dier lupa lak..

    yup.. klu x silap taun 2000 ke 2001, ako pun dah lupa..

    Insyallah...

    ReplyDelete
  3. tak pernah dengar pun Bukit Kemensah.. jadik ler tu ko dah camping dekat2 dgn zoo.. ha ha ha..

    p/s: nikah kat seremban ke 8/8 ni? he he

    ReplyDelete
  4. wakaakka kat zoo cettt....

    p/s: aha nak join ke meNIKAH gak...

    *bluwek*

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.