Wednesday, August 27, 2008

Besh nyer!!

Dah la dapat makan kek..
Kali ni kitrg beli 'rasberry cheese'
nyummyyy... tapi rasa cheese yg melampau,
so ako xde la excited sangat nak melantak itu kek..

Tapi yg paling BEST...


tetiba Pengarah ako datang kat ako sambel salam n sambel hulur sampul duit raya...
yeeehaaaa cam taun2 lepas, kitrg tetap akan dapat duit raya daripada BIG BOSS.
Yang best lagi tu, taun ni kasi 'up' sket, dapat le sowang RM200.
Oppsssss hanya EO ke bawah je yg dapat eh...
bluwekk.... hahahaa... *gelak riak*

Tengkiu BOSS!!

Nota Jemari: murah rezeki.. AMIN.

10 comments:

  1. bestnya dapat duit raya sampai 200.. bos aku kalau bagi 10 hinggit pun aku dah cukup syukur tau..

    ReplyDelete
  2. yezzaaa.... mmg besh.. yg palilng best dia akan bg tetiap taun... :p

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. untuk Ammar dan Aiman takder ker.. hulur2 ler sket.. leh menabla kat beach club.. he he

    ReplyDelete
  5. erkk... lalalaaa... apa kes bg derang duit raya tuk menabla :p cetttttt

    ReplyDelete
  6. uihkzz...awalnya hang dapat duit raya.. ini bukan duit raya nin...ini duit posa nin..kang duit raya dapat lagi yer????

    ReplyDelete
  7. bestnya dapat duit raya... sis, i miss u ;)

    ReplyDelete
  8. zura,
    dapat lagi kot... hehehe

    pu3,
    miss u too sis ;)

    ReplyDelete
  9. besday ke?
    besh nye dpt duit.. uhukk.. nak gak

    ReplyDelete
  10. duit raya la shimah oiiii.... ;)

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.