MERDEKA ker??

Bangun pun dah jam 9 pagi..
Bangun je terus on tibi...
erkkk harus tengok tibi dulu..
Tengok parade.. tengok show..
Yeah sbb kengkawan ako dok pulun wat performance kat dataran..
Musti tengok walaupun x nampak pun muka derang lam tibi..

Abesh parade... harus gosok gigi..
Laparr.... jenguk lam fridge..
Wah ada udang, sotong, sayur..
Yeah apa lagi misi mengoreng bihun..

Tang tung tang tung kat dapur, selesai masak.
Makan, tu pun dah jam 12.00 tghari.
Kira bekfes merangkap lunch sekali.
Makan sambel tgk CSI kat channel 711 astro..
Yeah ako cukup minat kat itu laki.. Layan CSI:NY, ok!!

Jam 2 baru tergedek nak mandi. Ala.. bukan ada sesape pun.
Selesai, layan tibi lagi. Private Practise MARATHON.
WOW... suker tau citer tu!
Lapar... erkk biar betul??!!
Call mcD delivery.. nyummy.... makan makan makan..
Makan depan tibi sambel baring2..
Uk uloh, haruslah kowang bayangkan keburukan pangai anak dara sowang ni..
Peduliks hape ako!!!!

BUHSAn ok....

Kesimpulan, ako Merdeka depan tibi...

Nota Jemari: Apa erti MERDEKA nih???
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.